رئیس کمیسیون هماهنگی بانک های استان خراسان رضوی گفت: در سال رونق تولید بانک ها با فعالان اقتصادی و تولید کنندگان تعامل مناسبی داشته باشند.

بانک ها از تملک واحد های تولیدی اجتناب کنند

حسن مونسان در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: فعالان اقتصادی که برای واردات کالا در بانک ها اقدام به گشایش اعتبار و واریز وجه کرده اند در صورت انصراف و یا عدم واردات کالا، بانک ها باید وجه انها را بدون کسر به انها برگردانند.

وی تصریح کرد: اینکه طبق برخی خبرهای غیر رسمی برخی بانک ها وجوه افراد را با کسر به انها برمی گردانند مورد پذیرش نیست، زیرا فعالان اقتصادی وجه را به صورت ریال نزد بانک قرار داده اند و در صورت انصراف و عدم واردات باید وجه عینا به صورت ریال به آنها برگشت داده شود.

رئیس کمیسیون هماهنگی بانک های استان خراسان رضوی بیان داشت: در سال رونق تولید باید بانک ها با فعالان اقتصادی و تولید کنندگان تعامل مناسبی داشته باشند و همچنین در زمینه تحقق توسعه مثلث اقتصادی در مناطق مختلف استان  تلاش کنند.

مونسان درپاسخ به این سوال که طبق برخی خبرهای غیررسمی هفته پیش یکی از بانک های استان یک واحد تولیدی را به تملک خود در آورده است، اظهار داشت:  تاکنون در این باره مدارک و مستنداتی به ما ارائه نشده است و در صورت انجام این موضوع باید بانک مورد نظر دلایل خود را در این باره بیان و پاسخگو باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.