البرز- رئیس اتحادیه باطری سازان و باطری فروشان کرج ضمن ابراز خرسندی از آخرین وضعیت بازار این صنف گفت: خوشبختانه بازار باطری به لحاظ قیمت به کنترل رسیده که به نظر می رسد این ثبات تا پایان سال مستمرباشد.

بازار باطری خودرو به ثبات رسیده است

محمدرضا چوپانی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: باطری خودرو در سال جاری ۱۵ درصد افزایش قیمت داشته اما نکته قابل توجه این بود که تاکنون هیچ گونه نوسان یا تغییر و تحولی در قیمت ها مشاهده نشده است.

وی ضمن اشاره به وضعیت اقتصادی مردم گفت: مردم در شرایط اقتصادی خوبی به سر نمی برند اما باتوجه به این که هر باطری یک عمر مشخص داشته و شرکت های تولیدکننده نیز هزینه های جاری خاص خود را دارند بدون شک  کاهش قیمت باطری بیش از این برای کارخانه ها به صرفه نخواهد بود.

رئیس اتحادیه باطری سازان و باطری فروشان کرج افزود: خوشبختانه شرکت های ایرانی توانسته اند با شرکت های معروف کره ای رقابت کرده و به لحاظ کیفیت تفاوت ها را از بین ببرند.

چوپانی ضمن خوش بینی در خصوص آینده بازار گفت: هنوز نواقص کوچکی در بخش آمپرهای باطری در تولیدات داخلی وجود دارد اما به طور حتم دردو سال آینده حرف های زیادی در بازارهای جهانی خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: خوشبختانه مردم به محصولات داخلی اعتماد کرده و تولیدکنندگان با تکیه بر همین اعتماد روزبه روز کیفیت کار خود را افزایش داده اند.

رئیس اتحادیه باطری سازان و باطری فروشان کرج ضمن درخواست از مردم گفت: هنگام خرید باطری های خارجی نهایت دقت را داشته باشند چرا که باتوجه به عدم واردات اغلب باطری های موجود در بازار تاریخ گذشته و بی کیفیت هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.