خراسان شمالی- استاندار خراسان شمالی گفت: به زودی دکتر مونسان معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری به استان سفر خواهند داشت و گفت: با حضور آقای مونسان در استان، ایده های شتاب بخشی به گردشگری را پیگیری می کنیم و سعی می کنیم.

شتاب بخشی به گردشگری را پیگیری می کنیم

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری خراسان شمالی دکتر محمد علی شجاعی با تاکید بر اهمیت بالای گردشگری در این استان اظهار داشت: از دکتر مونسان خواستم در سفر رییس جمهور و کاروان تدبیر و امید به این استان حضور نیابد تا در سفری جداگانه در جریان جزئیات حوزه گردشگری استان قرار گیرد.

وی افزود: اینکه در جلسات مختلف عنوان می شود که خراسان شمالی در مسیر تردد سالیانه ۲۰ میلیون مسافر است اما اقدام خاصی برای ماندگاری این مسافران صورت نگرفته جای تامل دارد.

شجاعی تصریح کرد: مسافران برای تردد از خراسان شمالی باید مساحت ۲۸۰ کیلومتری و پنج شهرستان را طی کنند که یکی از طرح ها باید این باشد که در مسیر جاده اصلی زمینه ماندگاری مسافر را فراهم آوریم.

وی خاطرنشان کرد: برای فراهم کردن ماندگاری مسافران زمین مورد نظر را در قالب ارائه طرح فراهم خواهیم کرد و سپس از سرمایه گذار برای سرمایه گذاری دعوت می کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.