معاون تبلیغات آستان قدس رضوی از برگزاری ویژه برنامه‌های روز زیارتی امام رضا(ع) در حرم منور رضوی خبر داد.

ویژه برنامه‌های روز زیارتی امام رضا(ع) در حرم رضوی برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین حجت‌الاسلام حسین شریعتی‌نژاد  اظهار داشت: مراسم ویژه روز زیارتی مخصوص امام رضا(ع) جمعه چهارم مردادماه مصادف با ۲۳ ذی‎ القعده از ساعت ۱۸ در رواق امام خمینی(ره) برپا می‎شود.

وی با اشاره به آثار زیارت امام رضا(ع) اظهار کرد: زیارت این امام همام آثار بسیار زیادی بر زندگی مردم دارد، با حضور در کنار بارگاه ایشان تمام غم و اندوه از وجود انسان زدوده می‌شود، بنابراین باید در راستای ارتقای معرفت زائران، ظرفیت‌سازی شود.

شریعتی‌نژاد با اشاره به برنامه‌های معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در روز ۲۳ ذی‎القعده، گفت: ویژه برنامه‌های روز زیارتی امام هشتم(ع) از ساعت ۱۸ در رواق امام خمینی(ره) با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز و پس از آن حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی به ایراد سخنرانی می‎پردازد.

شریعتی‎نژاد افزود: در ادامه این مراسم صابر خراسانی به شعرخوانی و سعید حدادیان مداح اهل بیت(ع) به مرثیه‌سرایی خواهد پرداخت و پس از آن زیارت جامعه کبیره قرائت می‌شود.

وی با بیان اینکه همه ‌سال در حرم مطهر برنامه ویژه‌ای در این روز برگزار می‌شود، تصریح کرد: در روز ۲۳ ذی‌القعده به زیارت حضرت رضا(ع) از نزدیک و دور تاکید شده و همچنین بنا به روایتی شهادت حضرت رضا(ع) در این روز واقع شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.