خراسان جنوبی _حجه الاسلام سید محمد معلمی امام جمعه بشرویه گفت :رزمندگان عزتمند و جان برکف جمهوری اسلام در عملیات مرصاد با وحدت و انسجام عملیاتی پوزه دشمنان ایران را به خاک مالیدند وخط بطلانی بر جبهه کفر و نفاق کشیدند

عملیات مرصاد خط بطلان بر جبهه کفر و نفاق کشید

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه حجت الاسلام سید محمد معلمی امام‌جمعه بشرویه در مراسم یادواره شهدای عملیات مرصاد که از طرف هیئت رزمندگان اسلام و در محل گلزار شهدای بشرویه برگزار شد ؛با اشاره به توفیقات رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در رویا رویی با جبهه کفر و الحاد گفت :پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ سران استکبار و جبهه نفاق با خیل پردازی خود عملیاتی را با عنوان فروغ جاویدان طراحی کردند که می خواستند ظرف سه روز تا یک هفته تهران را به تصرف خود در آورند.

وی گفت :در این عملیات رزمندگان جبهه حق با وحدت و انسجام عملیاتی تمام‌نیروها در منطقه اسلام آباد غرب چنان ضربه سختی به معاندین و جبهه کفر و الحاد وارد کردند که خط بطلانی بر فعالیت های تروریستی آنان در منطقه وارد شد.

حجه الاسلام معلمی در تشریح بیانیه گام دوم انقلاب هم گفت :هرچند که مقام معظم رهبری منویات خود را در مورد گام دوم انقلاب در قالب بیانیه ایراد فرمودند ولیکن باید به صورت یک دستور العمل جامع و اجرایی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تدوین شود.

امام جمعه بشرویه گفت :ولایت یکی از زیباترین و بلند ترین مفاهیم دین مبین اسلام است که باید برای تحقق کامل آن همه تلاش کنیم چرا که زمینه ساز طلوع و ظهور خورشید آسمان اهل بیت آقا امام زمان (عج) است.

حجه الاسلام معلمی یاد آور شد :مسئله ولایت با وجود اینکه احادیث بسیار زیادی در باره آن وارد شده ولیکن هنوز بطور کامل شناخته نشده و حق  مطلب در باره آن ادا نشده است.

وی گفت :جامعه ولایی جامعه ای است که حاکمیت خدا در آن پایه گذاری شده باشد و اگر مسئله ولایت بطور کامل اجرایی شود در جامعه هیچ مشکلی بوجود نخواهد آمد.

امام جمعه بشرویه اظهار داشت :پیامبر خدا (ص) و ائمه خ‌دا حکومت خود را برای پیاده کردن قوانین و دستورات الهی پایه ریزی کردند؛ودرجامعه ای که قوانین اسلام بطور کامل اجرا میشود ؛همه به عدالت رفتار کرده و حقی از کسی ضایع نشده و کفر و نفاق در آن جامعه جایگاهی ندارد.

وی گفت :جامعه اسلامی در کل دو شاخصه اصلی دارد یکی تمام افراد جامعه در یک صف واحد قرار میگیرندوبدنبال گروهگرایی و جبهه بندی نیستند و دیگری در برخورد جوامع غیر اسلامی ع ت دوطرف خود را محکمتر کرده و با لبخند آ نان از ارزش های اسلامی دور نمی شوند.

حجه السلام معلمی به نقش رهبری در تشکیل جامعه اسلامی ا شاره کرد و گفت: برای تشکیل جامعه مقتدر اسلامی وجود رهبری در هرم جامعه که همان امام معصوم (ع)و در غیاب او فقیه جامع الشرایط که علم و آگاهی او نشان گرفته از علم الهی است لازم و ضروری است تا تمام دستورات از سوی ولی و رهبر جامع الشرایط تدوین و آحاد جامعه برای تحقق آن از فرماندهی قدرت جامعه اسلامی تبعیت مطلق داشته باشند تا از دوگانگی و اختلاف جلوگیری شود .

وی گفت :وقتی حکمت در غیاب امام معصوم به دست نا اهلان اداره شود فساد و بی عدالتی رواج گرفته و جامعه اسلامی معطل میماند که باید به دستور امام عصر (عج) از ولی فقیه جامع الشرایط پیروی کرده و زمینه را برای تشکیل حکومت ولایی فراهم نمود.

حجه الاسلام معلمی گفت :بعد از غیبت کبری آقا امام زمان (عج) تلاشهایی برای تشکیل حکومت اسلامی صورت گرفته بود ولیکن باتوجه به شرایط محقق نمی شد تا اینکه تنها یک نفر از علما و فقهای جامع الشرایط ؛حضرت امام خمینی (ره) توانست با مبارزه با طاغوت و همراهی ملت مسلمان و انقلابی ایران حکومت جمهوری اسلامی را بنیانگذاری کند.

امام جمعه بشرویه،رهبری حکیمانه حضرت آیت الله خامنه ای (حافظه الله) را تداوم دهنده رهبری حضرت امام (ره) دانست و گفت :امروزه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی سکان ولایت و هدایت حکومت جامعه اسلامی را بدست گرفته و انقلاب اسلامی را به چهل سالگی رساند و امروز بیش از ۹۰۰ پایگاه نماز عبادی _سیاسی جمعه در سراسر کشور به عنوان مراکز قدرتمنددفاع از حریم ولایت و امامت فعالند و مردم را زیر چتر ولایت فقیه راهنمایی و ارشاد می کنند که خود از مراکز بسیار عظیم فرهنگی_دینی و اجتماعی است .

/انتهای پیام .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.