یزد - مدیر امور امور آب و فاضلاب هرات از اصلاح و بازسازی ۸۴۱ متر شبکه آبرسانی از اول سال جاری تا کنون در این شهر خبرداد .

اصلاح و بازسازی ۸۰۰ متر شبکه های فرسوده آب درهرات

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد ، عبدالله حیدری اظهارداشت : تولید  ۵۹۴ هزار و ۸۸۰ مترمکعب آب شرب و بهداشت ، فروش ۵۷  فقره انشعاب آب ، رفع ۱۰۷ مورد اتفاقات انشعاب ، رفع ۱۴ مورد اتفاقات شبکه های توزیع اصلی و فرعی از فعالیت های آبفای هرات می باشد.

وی تعویض ۱۲ فقره کنتور، نصب ۳۶  فقره انشعاب آب ، انجام ۲۳۶ مورد آزمایش های باکترولوژی ، شیمی و فیزیک آب ، انجام خدمات مورد درخواست متقاضیان و مشترکین در کمترین زمان و پاسخگویی تلفن ۱۲۲ اتفاقات به صورت شبانه روزی و رفع اتفاقات در کوتاه ترین زمان ممکن و ... را از دیگر اقدامات انجام شده توسط این امور عنوان کرد .

حیدری تصریح کرد :  در حال حاضرآب شرب و بهداشت شهر هرات با استفاده از ۴ حلقه چاه با مجموع دبی ۷۵ لیتر بر ثانیه تامین و جمعیت ۱۸هزار  نفر را تحت پوشش شبکه آبرسانی قرار داده است .

وی افزود :  تامین و توزیع آب شهروندان با استفاده از ۳۳ کیلومتر خط انتقال ، ۱۱۵ کیلومتر شبکه توزیع و نه هزار متر مکعب حجم مخزن ذخیره آب انجام می گردد.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.