مازندران- مدیر امور آب و فاضلاب شهری سوادکوه از اتمام مطالعه فاز ۱ و ۲ ساخت تصفیه خانه آب دراسله خبر داد.

آب سوادکوه زلال می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران، محمدرضا اسماعیلی افرا اظهار کرد: ساخت این تصفیه خانه  به منظور تامین آب شرب بهداشتی در مواقع بارندگی، گل آلود شدن آب چشمه و جلوگیری از قطع آب در پیک مصرف در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: درحال حاضر ساختمان ادارای و آزمایشگاه این تصفیه خانه احداث و پیمانکار انتخاب و عملیات اجرای خاکبرداری و بتن حوضچه ته نشینی و ساخت مخزن ۵۰۰ متر مکعبی به پایان رسید.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری سوادکوه با اشاره به اتمام احداث مخزن ۵۰۰ متر مکعبی آلاشت، از حفر و تجهیز یک حلقه چاه فلمن به عمق ۱۶ متر  با آبدهی ۵ لیتر در ثانیه خبر داد و تصریح کرد: این چاه در مرحله تجهیز قرار دارد.

اسماعیلی افرا گفت: به منظور اصلاح و بازسازی خط انتقال آب شیرگاه در مسیر تعریض محور سوادکوه، احداث ۲۸۰ متر خط انتقال در محور زیرآب - شیرگاه در دستور کار قرار گرفت که در حال حاضر ۲۸۰۰ متر از این طرح به اتمام رسید و در حال بهره برداری است.

وی ادامه داد: به منظور کاهش هدر رفت و تامین فشار مناسب آب شرب،  ۶۵۰۰ متر از شبکه توزیع آب در شهر زیرآب نیز اصلاح شد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری سوادکوه به دو طرح آبرسانی در شهر پل سفید اشاره و افزود: ۲هزار متر اصلاح شبکه و مخزن ۲۰۰ متر مکعبی شهرک شهرداری در دست اجراست که در مرحله انتخاب پیمانکار و تهیه زمین قرار دارد.

اسماعیلی افرا با اشاره به اینکه ۱۸ هزار مشترک در سوادکوه تحت پوشش هستند، خاطرنشان کرد: با اجرا و بهره برداری از این پروژه ها بخش اعظمی از مشترکین از مزایای آن بهره مند می شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.