مازندران- سرپرست اداره ایمنی و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از اجرای عملیات گسترده خط کشی در سطح محورهای ارتباطی استان خبر داد.

انجام ۴۲۰ کیلومتر عملیات خط کشی در جاده های مازندران

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای  مازندران، محسن یمینی اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۴۲۰ کیلومتر عملیات خط کشی در محورهای مازندران صورت پذیرفت.

وی یادآور شد: خط کشی راهها که از مقرون به صرفه ترین نوع علائم ایمنی محسوب می شود مستقیما در دید راننده قرار گرفته و با وی یک حس نزدیک و متقابل برقرار می کند.

سرپرست اداره ایمنی و حریم اداره کل راهداری مازندران  ادامه داد: به منظور افزایش ایمنی محورها، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه بخصوص در زمان مه گیر بودن مناطق کوهستانی در شب، تفکیک باندهای رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و کاهش میزان تصادفات، عملیات اجرای خط کشی را در سطح محورهای ارتباطی استان در دستور کار قرار گرفت.

یمینی هدف از اجرای خط کشی در سطح محورها را تعیین محدودیتهای حرکت برای هریک از کاربران عنوان و خاطر نشان کرد: محورهای ارتباطی سواد کوه، هراز، آمل-بابل، ساری-کیاسر، کمربندی ساری، لاویج نور، محمود آباد-فریدونکنار، کمربندی تنکابن، کمربندی جنوبی آمل، جاده نظامی بابل، سپاه دانش بابل، رویان گلندرود، جاده گهرباران  از جمله محورهایی بودند که عملیات خط کشی در آنها صورت پذیرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.