استاندار خراسان رضوی گفت: اراده مسئولان در بخش‌های مختلف بر محور کار و تلاش برای مردم استوار است.

هدف همه مسئولان کار برای مردم در زیرسایه وحدت است

به گزارش قدس آنلاین، علی‌رضا رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی در مراسم آغاز عملیات بهسازی باند اول و احداث باند دوم بزرگراه ۷۵ متری مشهد گفت: وقتی که هدف همه مسئولان، کار برای مردم، آن هم در زیرسایه وحدت باشد، بی تردید اتفاقات مبارکی در نقاط مختلف استان خراسان رضوی رخ خواهد داد.

او تصریح کرد: امروز همه مسئولان استانی اراده کرده اند که بر محور کار و تلاش برای مردم، وحدت خود را حفظ کنند؛ در این بین اگر هم اختلاف سلیقه‌ای وجود داشته باشد، با هدف دست‌یابی به پیشرفت و توسعه، اختلاف‌ها به وحدت، همدلی و همزبانی تبدیل می‌شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: مشهد مقدس به دلیل وجود مضجع شریف حضرت رضا (ع) نه تنها متعلق به مردم این کلانشهر بلکه به رهبر معظم انقلاب، نخبگان، شهدا و تمامی مردم ایران تعلق دارد؛ بنابراین همه ما باید برای آبادانی و توسعه این خطه تلاش کنیم.

رزم حسینی با بیان اینکه حرم مطهر امام رضا (ع) ملجأ همه شیعیان عالم است، افزود: به عنوان خدمت گذاران مردم در خراسان رضوی و مشهد باید به این نکته توجه داشته باشیم که کار در این استان و شهر مقدس، در حقیقت خدمت به همه ایرانیان و شیعیان دنیاست.

او از شهرداری و شورای شهر مشهد به واسطه خدمت رسانی شایسته به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی تقدیر و تصریح کرد: شهرداری مشهد در قالب مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی به عنوان معین اقتصاد مقاومتی این شهرستان انتخاب شده است لذا امیدواریم با همت و اراده مدیریت شهری، ظرفیت‌های خوبی در حوزه اشتغال زایی و کسب وکار در روستاها ایجاد شود.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به توصیه امام علی (ع) به کارگزاران برای حرکت در مسیر اعتدال گفت: امیدوارم فرماندار جدید مشهد هم همدلی و همزبانی خوبی که بین مدیران شهری ایجاد شده است را با مشی اعتدال و میانه روی تداوم بخشد.
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.