در دهه کرامت امسال، مدیریت امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی ۲۴ عنوان کتاب با هدف معرفی سیره و شخصیت حضرت رضا(ع) ویژه زائران خارجی منتشر کرد.

انتشار ۲۴ عنوان کتاب با معرفی شخصیت امام رضا (ع) در دهه کرامت

به گزارش قدس آنلاین، مدیر امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی در این خصوص اظهار کرد: با توجه به تشرف گسترده زائران و دلدادگان حضرت رضا(ع) از نقاط مختلف دنیا به حرم مطهر رضوی، بخش تولید کتاب و محصولات فرهنگی اداره ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در این ایام اقدام به انتشار ۲۴ عنوان کتاب با شمارگان بیش از ۳۶ هزار و ۵۰۰ محصول فرهنگی کرده است.
وی با بیان اینکه ارتقای دانش و سطح معرفت زائران غیرایرانی، نشر مبانی دین اسلام، تبیین معارف اهل بیت(ع) به‌ویژه سیره‌ حضرت رضا(ع) از وظایف مهم این مجموعه است، عنوان کرد: تولیدات این مدیریت در راستای نشر معارف اسلامی و سیره رضوی و تابع سیاست‌های معاونت تبلیغات آستان قدس رضوی است که در سه محور قرآن، اهل بیت(ع) و انقلاب اسلامی قرار دارد.
هاشمی‌نژاد با بیان اینکه تولیدات این آثار به ۱۰ زبان‌ عربی، انگلیسی، اسپانیایی، ژاپنی، تاجیکی، سندهی، ترکی، روسی، آذری و اردو است بیان کرد: «سفر با خورشید»، «حریم نور»، «زیارت از دیدگاه اهل سنت»، «چهل حدیث برای همسران»، «مجموعه آفتاب» و «مجموعه ۱۴ جلدی النور ویژه کودکان» بخشی از عناوین کتاب‌های انتشار یافته است.
وی اضافه کرد: تأمین محصولات فرهنگی متناسب با نیازهای زائران در راستای ایجاد رشد و تعالی معنوی، راهنمایی و پاسخگویی به سؤالات زائران غیر ایرانی، توسعه و ترویج فرهنگ و تعالیم اسلامی از جمله اهدافی است که تلاش داریم از طریق چاپ و توزیع کتاب پاسخگوی نیازهای فکری و معنوی زائران باشیم.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.