«متری شش و نیم» با ۲۷ میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان، «تگزاس۲» با ۲۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بیشترین فروش را دارند.

 فروش ۳۰۰ میلیونی «قصر شیرین» در ابتدای اکران

به گزارش قدس آنلاین، از چهارشنبه هفته گذشته فیلم های جدیدی به اکران اضافه شده و فیلم های قبلی نیز با ثبت رکوردهای تازه همچنان به نمایش خود ادامه می دهند.

برهمین اساس «قصر شیرین» تازه ترین ساخته سیدرضا میرکریمی از چهارشنبه گذشته دوم مرداد اکران خود را آغاز کرد و تا روز گذشته ۳۱۸ میلیون فروش داشته است.

«قصر شیرین» داستان زندگی جلال مرادی ۴۲ ساله است که طی تصادفی خانواده‌ای را به قتل می‌رساند، اما به تصادف در دادگاه غیرعمد حکم داده می شود. او پس از گذراندن دوران زندان، همسر و فرزندانش را ترک کرده و به شهری دیگر می رود، پس از دو سال به شهرش باز می‌گردد زیرا که زنش دچار مرگ مغزی شده است... حامد بهداد، ژیلا شاهی، یونا تدین و نیوشا علیپور در «قصر شیرین» به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین فیلم سینمایی «سرکوب» به کارگردانی رضا گوران نیز جزو فیلم های تازه اکران شده است که طی سه روز گذشته بیش از ۹۴ میلیون تومان فروش داشته است. در خلاصه داستان این فیلم آمده؛ «یه کاری کرد وفاداری بشه عادت همه مون حالا همه مون وفاداریم اما اونی که بهش وفاداریم خیلی وقته که مرده... » باران کوثری، سارا بهرامی، پردیس احمدیه، الهام کردا، رویا افشار، جمشید هاشم پور و آرتین گلچین در این فیلم نقش آفرینی کرده اند.

فیلم سینمایی «تپلی و من» به کارگردانی حسین قناعت در سه روز نخست ۷۰میلیون تومان فروش داشته است. این فیلم که در ژانر کودک ساخته شده داستان زندگی رامین، فیلم‌نامه‌نویس ۴۰ ساله‌ تنها و ناموفقی را روایت می کند که با ورود پسری ۸ ساله به نام تپلی دگرگون می‌شود. چهره‌ تپلی اما برای مرد بیش از حد آشناست...

حسن معجونی، سامیار محمدی، میتراحجار، سیروس گرجستانی، یوسف تیموری، نادر سلیمانی، رامین ناصرنصیر، مرتضی زارع، عباس محبوب، شیدا مودب، امید شهباز محمدی و کیان علی پناه بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

اما دیگر فیلم های روی پرده به فروش خود همچنان ادامه می دهند و براساس آمار منتشر شده «متری شش و نیم» با ۲۷ میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان، «تگزاس۲» با ۲۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بیشترین فروش را تاکنون دارند. همچنین«شبی که ماه کامل شد» ۱۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان، «سرخپوست» ۱۲ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان، «ما همه با هم هستیم» ۱۰ میلیارد و ۲۵ میلیون تومان، «سامورایی در برلین» ۶ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان، «زهرمار» ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، «ایکس لارج» ۳ میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان، «دختر شیطان» ۱ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان، «نیوکسل» ۵۲۰ میلیون تومان، «کار کثیف» ۲۲۰ میلیون تومان فروش داشته اند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.