۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰
کد خبر: 664944

همانند Nova ۵i، نسخه جدید اعلام شده Pro دارای صفحه نمایش حفره‌ای است و با آخرین چیپست ۷nm Kirin ۸۱۰ کار می کند.

"Huawei Nova ۵i Pro"  رونمایی شد +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، Huawei Nova ۵i Pro آخرین گوشی هوشمند سری Nova است که به صورت رسمی در چین به عنوان اولین کشور به زودی عرضه می‌شود. این گوشی به عنوان نسخه پیشرفته گوشی هوشمند Nova ۵i عرضه شده است که همراه با Nova ۵ و Nova ۵ Pro در ماه ژوئن معرفی شد.

همانند Nova ۵i، نسخه جدید اعلام شده Pro دارای صفحه نمایش حفره ای است و با آخرین چیپست ۷nm Kirin ۸۱۰ کار می کند، همچنین این دستگاه دارای چهار دوربین در پشت است.

مشخصات و ویژگی‌های Huawei Nova ۵i Pro

Nova ۵i Pro دارای یک صفحه نمایش LCD ۶.۲۶ اینچی است که در گوشه بالای سمت چپ آن یک حفره درون صفحه نمایش برای دوربین جلویی طراحی شده است. این صفحه نمایش حفره ای دارای رزولوشن HD + با ضخامت ۲۳۴۰ × ۱۰۸۰ پیکسل است و نسبت ابعاد ۱۹.۵: ۹ را ارائه می دهد، صفحه نمایش تاییدیه TUV Rheinland، فیلترهای پرتوهای آبی رنگ منتشر شده توسط صفحه را فیلتر می‌کند، این صفحه نمایش همچنین پشتیبانی از محدوده رنگ DCI-P۳ را نیز دارد.

چیپ ست Kirin ۸۱۰ Nova ۵i Pro با ۸ گیگابایت حافظه RAM پشتیبانی می‌شود، برای ذخیره سازی، حداکثر ظرفیت ارائه شده توسط گوشی هوشمند ۲۵۶ گیگابایت است و یک اسلات سیم کارت ترکیبی در دستگاه برای ذخیره سازی اضافی وجود دارد.

این گوشی هوشمند نسخه ۹ Android را با استفاده از EMUI ۹.۱ خود شرکت در اختیارتان قرار می دهد.

در جلوی این گوشی هوشمند یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی با فانکشن فایر / ۲.۰ قرار دارد. دوربین جلو به ویژگی هایی مانند HDR، حالت پرتره، پیکسل ۴ در ۱ و بهینه سازی شبانه مجهز شده است.

قسمت پشتی گوشی دارای یک ماژول دوربین مربعی است که شامل یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f / ۱.۸، لنز زاویه دید ۸ مگاپیکسل، یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی است که شکل و شمایل این دوربین در اولین نگاه شما را به یاد گوشی Mate X  هوآوی می اندازد، ویژگی های عکاسی موجود برای دوربین های عقب شامل HDR، حالت پرتره، تشخیص صحنه AI و حالت فوق العاده شبانه است.

در زیر دوربین چهارگانه Huawei Nova ۵i Pro یک خواننده اثر انگشت خازنی قرار گرفته است، Huawei Nova ۵i Pro از یک باتری ۴،۰۰۰ میلی آمپری پشتیبانی می شود که با شارژ سریع ۲۲.۵W مجهز است. ابعاد گوشی ۱۵۶.۱ x ۷۳.۹ x ۸.۳ میلی متر است و وزن آن ۱۷۸ گرم است.

قیمت و تاریخ انتشار Huawei Nova ۵i Pro

Nova ۵i Pro دارای ۶ گیگابایت RAM + ۱۲۸ گیگابایت حافظه، ۸ گیگابایت RAM + ۱۲۸ گیگابایت حافظه، ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره شده است. این مدل ها در قیمت های ۲،۱۹۹ یوان (~ ۲۳،۹۰۰ RS)، ۲،۴۹۹ یوان (~ ۲۵،۱۰۰ RS) و ۲،۷۹۹ یوان (~ ۲۸،۱۰۰ RS) قیمت گذاری می شوند. اولین فروش این تلفن هوشمند در تاریخ ۲ آگوست(11 مرداد) انجام خواهد شد و این گوشی را می‌توان در رنگ‌های Midnight Black، Aurora و Emerald Green خرید.

هنوز هیچ  اطلاعاتی در مورد اینکه آیا Nova ۵i Pro و دیگر سری‌های Nova ۵ به کدام بازارها عرضه می‌شوند در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود برخی از بازارهای جهانی Nova ۵i Pro را تحت نام Mate ۳۰ Lite دریافت کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.