گیلان- سرپرست استانداری نقش مدیران در افزایش میزان رضایتمندی مردم را بسیار موثر دانست و گفت: مشارکت حداکثری مردم در برگزاری انتخابات سالم، قانونمند و باشکوه اولویت، مجریان انتخابات است که این امر بایستی مورد توجه همگان باشد.

مشارکت حداکثری مردم اولویت مجریان انتخابات است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر ارسلان زارع در جلسه شورای اداری استان که در سالن غدیر استانداری برگزار شد  به شکل گیری رویداد بزرگ سیاسی و اجتماعی ملی در دوم اسفند ماه سالجاری اشاره و خاطر نشان کرد: برگزاری انتخابات پیش‌رو به واسطه حساسیت شرایط بین‌المللی، داخلی و آینده نظام سیاسی کشور، بسیار مهم است.

سرپرست استانداری گیلان تصریح کرد: مشارکت حداکثری مردم و برگزاری انتخابات سالم، قانونمند و باشکوه، اولویت مجریان انتخابات است که این امر بایستی مورد توجه همگان باشد.

وی با بیان اینکه مشارکت عمومی یکی از مهمترین ارکان مشارکت سیاسی در همه نظام‌های حاکمیتی است، افزود: بدیهی است به طریق اولی، این موضوع مورد توجه مردم آگاه ایران اسلامی بوده و هست.

دکتر زارع خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: برای تقویت مشارکت عمومی شما مدیران باید با انجام خدمات بهینه، خوب و مطلوب، زمینه ساز رضایت بیشتر مردم از خدمات دولت و نظام در راستای تحقق حضور حداکثری مردم عزیز در انتخابات باشید.

وی با اشاره به اینکه مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید از مناسبت‌های مختلف برای ایجاد ارتباط بیشتر با مردم بهره‌گیری کنند، اظهار داشت: مدیران در ساعات غیر اداری و در مناسبت های مختلف با حضور در مساجد، نمازهای جماعت و جمعه و برقراری ارتباط بیشتر با مردم در اماکن عمومی خصوصا در این اماکن نسبت به پاسخ به درخواست های آنان و البته اطلاع رسانی خدمات انجام شده در راستای افزایش رضایت مردم اقدام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.