زنجان- مدیر عامل شرکت آبفا گفت: تعداد مشترکین فاضلاب به ۵ هزار و ۵۹۵ فقره افزایش یافته است.

جذب ۱۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی برای احداث شبکه فاضلاب

به گزازش خبرگزاری قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت آبفا،مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: درراستای تحقق اصل ۴۴ قانون اساسی توانسته تا کنون ۱۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی را برای احداث شبکه جمع آوری و تصفیه فاضلاب در شهرهای استان زنجان جذب نماید.

علیرضا جزء قاسمی اظهار داشت: تاسیسات جمع آوری و تصفیه بهداشتی فاضلاب در ۴ شهر زنجان ، ابهر ، ماهنشان و دندی با ظرفیتی بالغ بر ۴۶ هزار متر مکعب در شبانه روز در حال بهره برداری می باشد.

وی افزود: جمعیت تحت پوشش این خدمات در سال ۹۷ نسبت به سال پیش از آن ۲۵ هزار نفر رشد داشته و تعداد کل مشترکین فاضلاب در این مدت به ۵ هزار و ۵۹۵ فقره افزایش یافته است.

مدیر عامل شرکت آبفای استان گفت: شرکت آب و فاضلاب استان زنجان احداث و بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب با ظرفیتی بالغ بر ۴۶ هزار متر مکعب در شبانه روز در شهرهای زنجان ، ابهر ، ماهنشان و دندی را تا کنون محقق ساخته است.

جزء قاسمی گفت: تصفیه خانه فاضلاب نیز در شهرهای زنجان ، ابهر ، ماهنشان و دندی در دست بهره برداری بوده و در شهرهای خرمدره ، زرین آباد و ارمغانخانه نیز در دست احداث است.

این مسئول اضافه کرد: پروژه ارتقای مدول اول تصفیه خانه فاضلاب زنجان و احداث مدول دوم در این تصفیه خانه نیز از برنامه های در دست اجرای شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در سال جاری است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.