Lenovo یک تبلت ارزان قیمت جدید به نام Tab V۷ را عرضه می کند.

"Lenovo Tab V۷" ارزان قیمت با صفحه نمایش ۷ اینچی عرضه می شود+ قیمت و مشخصات

Lenovo یک تبلت ارزان قیمت جدید به نام Tab V۷ را عرضه می کند، این تبلت اقتصادی به فناوری تشخیص Iris مجهز است که می‌تواند در برنامه‌های کاربردی مانند باز کردن قفل گوشی، بانکداری الکترونیکی و خدمات دولتی مورد استفاده قرار بگیرد.

Lenovo Tab V۷؛ مشخصات و ویژگی‌ها

صفحه نمایش Lenovo V۷ یک نمایشگر ۶.۹ اینچی IPS LCD Full HD با رزولوشن ۱۰۸۰x ۲۱۶۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۸: ۹ است، قاب‌های قابل مشاهده در هر چهار طرف وجود دارد که با ۸۱ درصد نسبت صفحه نمایش به بدنه می آید.

این تبلت بلندگوهای Dolby Audio و یک حسگر اثر انگشت فیزیکی بر روی پشت دستگاه دارد، تبلت لنوو همچنین دارای قابلیت تشخیص چهره برای امنیت بیشتر است.

از لحاظ عملکرد، Lenovo Tab V۷ به پردازنده Qualcomm Snapdragon ۴۵۰ با ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایتی و ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه متکی است، ذخیره سازی داخلی می‌تواند تا ۱۲۸ گیگابایت از طریق یک کارت microSD گسترش یابد.

در حالی که یک سنسور ۵ مگاپیکسلی در دوربین جلو وجود دارد اما از عکس های بوکه پشتیبانی می کند و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی نیز بر روی پشت دستگاه به عنوان دوربین اصلی قرار می‌گیرد، دوربین تنظیم شده است که قادر به کلیک کردن تصاویر HDR با ویژگی های Night Shot و حالت پانوراما باشد.

این تبلت به یک باتری ۵،۱۸۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده است که می‌تواند تا حدود ۳۰ ساعت زمان مکالمه را فراهم کند.

علاوه بر این، Lenovo Tab V۷ نیز از ۴G VoLTE پشتیبانی می‌کند و می‌تواند تا ۱۰ ساعت پخش ویدئو و وب گردی را فراهم کند، این تبلت اقتصادی لنوو با ضخامت ۷.۸۹ میلیمتر و وزن ۱۹۵ گرم، انتظار می رود تبلت خوش دستی باشد.

Lenovo Tab V۷؛ قیمت و در دسترس بودن

فروش Lenovo Tab V۷ از ۱ آگوست(دهم مرداد) در Flipkart شروع خواهد شد، پس از آن، دستگاه نیز در وب سایت رسمی Lenovo، آمازون، Vijay ، Croma و Reliance Digital نیز در دسترس خواهد بود.

این تبلت با قیمت Rs ۱۲,۹۹۰ برای رم ۳ گیگابایتی و Rs ۱۴,۹۹۰ برای نسخه رم ۴ گیگابایتی به فروش خواهد رفت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.