البرز- بازار روز شهرداری ها به عنوان یک محل خرید قابل اطمینان وبا قیمت های مناسب برای اکثر مردم تلقی می شود و استقبال مردم از عرضه مواد غذایی مختلف در این بازارها به نسبت سایر فروشگاه های زنجیره ای شکل مناسب تری دارد.

بازار روز صدف کرج؛ سرمایه‌ای عمومی که خاک می‌خورد

به گزارش قدس آنلاین ، در این راستا شهرداری های مختلف تلاش کرده اند با گسترش شعب وبهره گیری از سرمایه گذاران بخش خصوصی این ظرفیت را در تمام نقاط شهر ایجاد کنند و دسترسی آسانی برای محلات مختلف به وجود بیاورند.

در کلانشهر کرج نیز بازار روزها جای خود را در میان اقشار مختلف مردم باز کرده اند وبه واسطه عرضه با کیفیت و قیمت مناسب تر کالاها مورد اقبال قرار دارند.

اما در موضوع توسعه بازار روزها متاسفانه مدیریت شهری کرج نتوانسته عملکرد خوبی را داشته باشد و گاها دیده شده ظرفیت های موجود نیز به دلایل مختلف مورد غفلت واقع شده و زمینه هدررفت سرمایه های عمومی فراهم شده است.

بازار روز صدف از جمله ظرفیت هایی است که مدت ها به دلایل نامشخص بلاتکلیف مانده وگرد فراموشی و سکوت بر آن نشسته است.

بازاری که تا چندی پیش رونقی دو چندان داشت ومحل خرید و تامین مایحتاج ساکنان شهرک ذوب آهن وحسین آباد کرج محسوب می شد پس از تغییراتی در حضور سرمایه گذار و فعالیتی مقطعی اکنون تعطیل  وبه حال خود رها شده است.

این بازار روز در وسعتی قابل توجه احداث  و برای ایجاد آن هزینه ای گزاف صرف شده بنابراین زیبنده نیست که به این شکل بلاتکلیف رها شود و ولازم است تا سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج هر چه سریعتر نسبت به تعیین تکلیف این بازار و احیا دوباره آن اقدام کند.

قطعا در شرایط اقتصادی فعلی راه اندازی دوباره این بازار می تواند ضمن ایجاد اشتغال مستقیم وغیرمستقیم نیاز مردم منطقه را به خرید روزانه با قیمت های مناسب مرتفع کند و این سرمایه شهر را دوباره به چرخه فعالیت بازگرداند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.