خراسان جنوبی _ ظهر شنبه در جلسه شورای اداری با حضور معاون سیاسی_امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی «علی شفیعی» رسما به عنوان فرماندار جدید شهرستان بشرویه معرفی و از زحمات «علیرضا زمانزاده» فرماندار قبلی که به افتخار پیشکسوتی نائل آمد قدردانی شد.

فرماندار جدید شهرستان بشرویه معرفی شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه دکتر خوش خبر معاون سیاسی_امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با قدردانی از حضور مردم مومن و انقلابی شهرستان بشرویه وابلاغ پیام تشکر استاندار ؛هدف ازجابجایی مدیران را تسهیل در روند پیشرفت کارها برشمرد و گفت :یکی از خواسته های اصلی نظام اسلامی کارایی و کار آمدی بالای مدیریت هاست و هر سازمانی که مدیری را جابجا می کند به منظور تسهیل در روند کاری آن سازمان است.

وی گفت :باتوجه به شناختی که از مهندس شفیعی داریم وی انسانی مومن؛مردمی و جهادی است و انتظار دا ریم با توجه به بهره گیری از نظرات سازنده امام جمعه محترم و نخبه گان شهرستان روند افزایشی پیشرفت و آبادانی این منطقه سرعت گیرد .

معاون استاندار با اشاره به ظرفیت های استان و شهرستان بشرویه گفت :خراسان جنوبی از ظرفیت های بسیار بالایی در توسعه رونق اقتصادی از جمله بخش کشاورزی؛معادن و گردشگری برخوردار است و با توجه به خشکسالیها و خشکی شدید استان و بخصوص شهرستان بشرویه باید کشاورزان عزیز را به سمت و سوی کشت های الگویی ؛و بهره گیری صحیح از منابع آبی هدایت کرد .

خوش خبر همچنین یاد آور شد:همه باید با وحدت و همگرایی برای توسعه استان و شهرستان قدم برداریم و هرجا دچار واگرایی شدیم ضرر کرده ایم.

وی با قدردانی از نیروهای نظامی و انتظامی از جمله سپاه و بسیج و نیروی انتظامی هم گفت : مسئله امنیت و آرامشی که در استان ما برقرار شده نتیجه و ثمره وفاق و همدلی همه نیروهاست و سبب شده است تا سرمایه گزاران رغبت بیشتری برای مشارکت در طرح ها و تولیدات اقتصادی استان را داشته باشند .

/انتهای پیام .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.