رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز مشهد گفت: بر خلاف شایعات مطرح شده درفضای مجازی ، گوشت قرمز با ورود حجاج افزایش قیمت نخواهد داشت.

گوشت قرمز ظرفیت گران شدن ندارد/ورود حجاج وعیدقربان تاثیری بر بازار گوشت ندارد

قدس آنلاین- تکتم بهاردوست: هر ساله در آستانه عید قربان به دلیل افزایش تقاضای مردم برای تهیه دام زنده، قیمت این محصول افزایش پیدا می‌کند .برخی دلیل این گرانی را نتیجه فعالیت دلالان وسودجویان می‌دانند. دراین حال کارشناسان پیش بینی میکنند که ورود حجاج بر قیمت گوشت تاثیرخواهد گذاشت ؛  این در حالی است که احمد احدی رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز مشهد نظر دیگری دارد.

وی در همین خصوص میگوید:  این اطمینان خاطر را به همشهریان می دهیم که با ورود حجاج به کشور با هیچ کمبودی به لحاظ دام زنده مواجه نخواهیم شد و بر خلاف شایعات مطرح شده ، گوشت قرمز با ورود حجاج هیچ افزایش قیمتی نخواهد داشت.

وی افزود: بجز ورود حجاج به مشهد این شهر در این تعطیلات تابستان پذیرای زائران زیادی از سراسر ایران و جهان است ، اگر قرار باشد قیمت گوشت قرمز افزایش داشته باشد همین عوامل کفایت می کند ، در حالیکه گوشت قرمز با توجه به افزایش قیمتی فزاینده ای که در ماه های اخیر داشته ، دیگرظرفیت گران شدن نخواهد داشت.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.