گیلان- مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به برگزاری مراسم استانی روز خبرنگار در رشت، گفت: در این مراسم از ۴۶۵ خبرنگار و عکاس خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و نشریات مکتوب گیلان تجلیل می‌شود.

برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران گیلانی در ۱۶ مردادماه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ،فیروز فاضلی از برگزاری مراسم گرامیداشت روز خبرنگار خبر داد و اظهار کرد: امسال در مراسم استانی گرامیداشت روز خبرنگار که از سال ۸۰ به طور مستمر در گیلان برگزار می‌شود، ۴۶۵ خبرنگار رسانه‌های مکتوب، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری، عکاس و خبرنگاران آزاد و خبرنگاران ورزشی تجلیل می‌شوند.

وی با بیان اینکه گیلان جزو معدود استان‌هایی است که برای برگزاری مراسم روز خبرنگار اعتبارات خاصی را پیش‌بینی می‌کند، افزود: این برنامه با محوریت خانه مطبوعات به عنوان تنها تشکل فعال مطبوعات استان و با هدف تقویت این خانه و واسپاری مسئولیت‌ها به صنوف و گسترش فعالیت‌ها برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به همکاری این اداره‌کل، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و استانداری گیلان با خانه مطبوعات در برگزاری هرچه بهتر مراسم ۱۷ مرداد، گفت: مراسم تجلیل از خبرنگاران استان ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه، ۱۶ مردادماه جاری برگزار می‌شود.

فاضلی با بیان اینکه براساس تصمیم گیری‌های صورت گرفته، تقدیر از ۱۰۴ عضو فعال خانه مطبوعات گیلان به عنوان یکی از اولویت‌های مراسم تجلیل امسال است، بیان کرد: فعالیت پایگاه‌های خبری و نشریات استان بررسی و ارزشیابی شده و پایگاه‌های خبری و نشریات فعال نیز تجلیل می‌شوند؛ ضمن اینکه تجلیل از خانواده شهدای رسانه گیلان(شهیدان اسحاقی، اخوان و ثابت‌قدم) یکی از بخش‌های ثابت مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در گیلان است.

این مسئول فرهنگی اضافه کرد: علاوه بر اینکه حضور میهمانان کشوری از معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه‌ریزی شده، حضور مازیار هوشمند، مدیرعامل خانه مطبوعات کشور نیز جزو برنامه‌های این مراسم است.

وی با اشاره به فعالیت ۲۱۳ نشریه مکتوب و ۱۵۸ پایگاه خبری - تحلیلی دارای مجوز در استان، خاطرنشان کرد: گیلان یکی از برجسته‌ترین استان‌های کشور در حوزه خبر و فعالیت رسانه‌هاست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.