۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
کد خبر: 665057

خراسان شمالی- فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از مرگ مرد ۳۵ ساله به علت آتش سوزی در یک خانه باغ در حوالی این شهرستان خبر داد.

مرد شیروانی در آتش سوخت

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مسعود وحیدی با اعلام جزئیات این خبر گفت: روز گذشته در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک مورد آتش سوزی در یک خانه باغ درحوالی شهرستان شیروان بلافاصله ماموران انتظامی به همراه عوامل آتش نشانی به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در اثر این آتش سوزی یک مرد ۳۵ ساله جان خود را از دست داد، افزود: کارشناسان آتش نشانی علت این حادثه را نشتی کپسول گاز خانگی اعلام کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه شدت آتش طوری بود که ماموران بعد از گذشت مدت زیادی توانستند جنازه این فرد را از داخل خانه باغ به بیرون بیاورند، خاطر نشان کرد: عدم توجه به نکات ایمنی و استفاده از وسایل گرمایشی و گازسوز غیر استاندارد بارها باعث شده تا افراد زیادی جان خود را از دست بدهند لذا توصیه می شود تا شهروندان عزیز ضمن رعایت نکات ایمنی در استفاده از وسایل گاز سوز حتما به هشدار های مسئولان مربوطه در این خصوص توجه ویژه را داشته باشند تا دیگر شاهد وقوع اینگونه حوادث تلخ و دلخراش نباشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.