همدان-مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان ملایر از ورود چاه جدید روستای دهلق به مدار خبر داد و گفت: با تجهیز و بهره برداری از این چاه؛ مشکل کمبود آب شرب در ۱۷ روستای شهرستان مرتفع شد.

رفع مشکل کمبود آب در ۱۷ روستای شهرستان ملایر

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان؛ محمد رضا ترکاشوند ضمن اشاره به مجموعه اقدامات انجام شده در راستای حفر و تجهیز چاه روستای دهلق گفت: با توجه به ریزش دیواره های چاه پیشین این روستا و خروج آن از مدار؛ چاه دیگر به عمق ۱۲۰ متر حفر، تجهیز و راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه با خروج چاه مذکور از مدار؛ با مشکل کمبود آب در تعدادی از روستاها و کاهش کیفیت آب شرب در برخی دیگر از روستاها مواجه شدیم ادامه داد: با ورود چاه  جدید به مدار و بهره برداری از آن؛ مشکل آب مصرفی ۱۷ روستای مرتبط با مجتمع دهلق مرتفع شد.

ترکاشوند همچنین با اشاره به دیگرپروژه های در دست اقدام در شهرستان ملایر؛عنوان کرد:در حال حاضر حفر و تجهیز چاه در روستای کهکدان در حال انجام است ضمن اینکه تامین برق چاه روستای منگاوی از سیستم خورشیدی عملیاتی شده و آماده بهره برداری رسمی است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه برمبنای وظایف تعریف شده؛ تعویض شبکه های فرسوده آبرسانی در دستور کار شرکت آب و فاضلاب روستایی می باشد؛گفت: بر ه مین اساس تعویض و به روز سازی شبکه آبرسانی روستای آورزمان هم اکنون در حال اجرااست.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان ملایر افزود: همچنین در مجتمع علی آباد و دمق نیز لوله ها خریداری و کار در مرحله انتخاب پیمانکار است.

وی همچنین با اذعان به اینکه خوشبختانه در سال جاری هیچ یک از روستای شهرستان ملایر به لحاظ کمبود آب شرب در وضعیت بحرانی قرار نگرفتند؛عنوان کرد:در سه ماهه سال جاری هیچ یک از روستاهای ملایر با تانکر آبرسانی نشدند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.