سرمربی تیم فوتسال هایپر شاهین شهر ضمن گلایه از قضاوت داوران در بازی با فرش آرا، گفت: رفتار مسئولان و ناظران هم با تیم ما تحقیرآمیز است.

به گزارش قدس آنلاین ؛ سعید رستمی ، درباره باخت یک به ۴ تیم فوتسال هایپر مقابل فرش آرا در لیگ برتر فوتسال گفت: نمی خواهم از صحبت هایی که انجام می دهم سوء برداشت شود. فرش آرا تیم بسیار توانمندی است و تماشاگران مشهدی هم میزبانی شایسته ای از ما داشتند. از نظر فنی باید بگویم در نیمه اول یک گل زدیم و دو سه موقعیت خوب را از دست دادیم. در نیمه دوم هم تا پنج دقیقه پایانی جلو بودیم و حتی داور می توانست برایمان یک پنالتی بگیرد اما با اشتباهاتی که داشتیم نتیجه را واگذاری کردیم. یکسری اشتباهات تاکتیکی از طرف من و اشتباهات فردی از طرف بازیکنان بود که اینجا تسلیم هستیم و بحثی در آن نیست.

وی افزود: ولی گلایه بزرگ من از مسئولان و ناظران است که نگاهشان به ما مثل یک تیم غریبه است. ما فصل گذشته به لیگ برتر رسیدیم. هنوز مشخص نیست کدام تیم قهرمان می شود و کدام تیم ها سقوط می کنند ولی رفتارهایی که با تیم ما می شود، خیلی تحقیرآمیز است. هایپر تیمی است با یک کادر کاملا بومی. بازیکنانی داشتیم که مستحق بازی در لیگ برتر بودند ولی نیاز به زمان داریم.

سرمربی تیم هایپر شاهین شهر یادآور شد: می توانید از منوچهر نظری ناظر داوری درباره عملکرد داور سئوال کنید. بازی ساده بود اما از طرف داوران سخت شد. شاید بیش از ۱۰ صحنه اوت و کرنر در وسط زمین رخ داد که خیلی واضح بود ولی داور به ضرر ما گرفت. حدود هفت دقیقه حتی یک اوت و کرنر به ما ندادند که خنده دار بود. داور در دقیقه پنج نیمه دوم ما را پنج خطا کرد و با هر اعتراض یک کارت زرد نشان می داد. حتی در یک صحنه بازیکن حریف، نفر ما را زد؛ داور نه تنها پنالتی نگرفت که به خاطر تمارض یک کارت زرد هم به بازیکنمان نشان داد. آن صحنه اگر پنالتی نبود، کارت هم نداشت. دنبال توجیه باخت نیستم ولی تصمیمات داور بازی را سخت کرد.

رستمی همچنین از نحوه گزارش گزارشگر شبکه خراسان رضوی انتقاد کرد و افزود: وقتی بازی از شبکه ورزش پخش می شود، گزارشگر دیگر متعلق به استان خراسان نیست و باید بی طرفانه صحبت کند. گزارشگر وظیفه تحلیل ندارد. خیلی از دوستان ما که بازی را زنده تماشا می کردند، گفتند اگر مسابقه را با صدای بسته می دیدند راحت تر بودند.

سرمربی تیم فوتسال هایپر شاهین شهر در پایان تاکید کرد: یکبار دیگر می گویم دنبال توجیه نیستم و برای تیم فرش آرا و مردم مشهد ارزش زیادی قائلم. باید بیشتر کار کنیم تا علاوه بر مسائل داخل زمین، با عوامل اثرگذار خارج از کنترلمان مثل داوری ها هم مقابله کنیم. نباید چون اسامی بزرگ روی یک نیمکت هستند، به نفع آن تیم سوت بزنیم. اتفاقات رخ داده در بازی با فرش آرا، فراتر از اشتباه بود. شرمندگی داور و مسئولان هم بعد از بازی  به درد ما نمی خورد. مسئولان بعد از بازی گفتند حلال کنید؛ باید بگویم آنها را حلال نمی کنم.

منبع : مهر

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.