حدیثه رئوف از دانش‌آموزان آموزش و پرورش ناحیه ۲ مشهد است که تاکنون دو رکورد ملی و دو مقام چهارم آسیایی و جهانی را ثبت کرده است.

رکورد ایران را در مسابقات جوانان آسیا ارتقا دادم

وی در گفت‌وگو با قدس در خصوص کسب مقام‌های ورزشی خود گفت: زمانی که در پایه هشتم در دبیرستان شاهد تکتم بودم در مسابقات دانش‌آموزان سراسرکشور در شهرکرد در ماده ۸۰۰ متر مقام نخست را کسب کردم. البته پیش از این مسابقات، در اردیبهشت ماه ۹۷ در رقابت‌های دوومیدانی نونهالان منطقه سه بانوان کشور به میزبانی استان گلستان در ماده ۱۵۰۰ متر مقام نخست را کسب کردم.

وی افزود: در خرداد ۹۷ نیز در مسابقات قهرمانی زنان کشور در رده بزرگسالان و در ماده ۸۰۰ متر شرکت کرده و با ثبت زمان ۲ دقیقه و ۱۹ ثانیه، مقام سوم این ماده را کسب کردم.

حدیثه رئوف یادآور می‌شود: نخستین رکورد ملی خودم را نیز در ماده ۱۵۰۰ متر در رده نوجوانان و جوانان با ثبت رکورد ۴دقیقه و ۴۵ ثانیه در مسابقات باشگاهی به ثبت رساندم.

 ثبت رکورد ۴ دقیقه و ۴۴ ثانیه

وی گفت: برای قطعی شدن حضورم در مسابقات نوجوانان آسیا در اردوی تیم ملی، رکورد ۴ دقیقه و ۴۴ ثانیه کافی بود و با ثبت این رکورد علاوه براینکه ورودی لازم برای حضور در این مسابقات را کسب کردم، رکورد ملی این ماده را نیز ارتقا دادم. پیش از اعزام به مسابقات آسیایی هنگ کنگ در مسابقات بین‌المللی دوومیدانی داخل سالن که با عنوان جام فجر و در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد نیز شرکت کردم و در ماده ۱۵۰۰ متر پس از دوندگان ترکیه و هند با ثبت رکورد ۴ دقیقه و ۴۲ ثانیه در جایگاه سوم قرار گرفتم و مدال برنز این مسابقات را دریافت کردم.

این دانش‌آموز ۱۵ ساله یادآور شد: دوهفته پس از رقابت‌های آسیایی هنگ کنگ در مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان کشور برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی قطر شرکت کردم که توانستم با ثبت زمان ۱۱ دقیقه و ۲۸ ثانیه در ماده ۳۰۰۰ متر، رکورد ملی جوانان را در این ماده به نام خود ثبت کنم.

حدیثه رئوف گفت: در مسابقات جهانی کرواسی نیز که در شهر اسپیلت با حضور ۲۸ کشور برگزار شد، در ماده ۱۵۰۰ متر به مقام چهارم دست پیدا کردم. اختلاف من با نفر سوم مانند مسابقات آسیایی هنگ‌کنگ بود که در آن تنها با ۴ صدم ثانیه پس از نفر سوم قرار گرفتم و مقام چهارم را بدست آوردم.

منبع: روزنامه قدس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.