به مناسبت هفته مهارت جشنواره آرایشگری برای اولین بار با کمک سازمان فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی و اتحادیه صنف آرایشگران مردانه مشهد و اتاق اصناف برگزار شد.

 

به گزارش قدس آنلاین ؛  افشین رحیمی گل خندان رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی ، گفت:  هدف از برگزاری این جشنواره ارتقاع سطح فنی آرایشگران است که باید برای هنر این جوانان ارزش قائل شد.


او ادامه داد: ما در این جشنواره قصد داریم نخبه‌های فنی و حرفه‌ای را به جامعه معرفی کنیم تا مانند دیگر نخبه‌های رشته‌های مختلف بتوانند در جامعه از مهارت خود استفاده کنند و برای پیشرفت خود تمام تلاش خود را بکنند و دیگران هم از مهارت و هنر این جوانان استفاده کنند.

رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی گفت: همانقدر که یک نخبه علمی،  هنری و ورزشی در جامعه مورد احترام است باید به همین صورت هم برای یک نخبه فنی باشد و هر کس در حرفه خودش بهترین باشد میتوان به عنوان یک نخبه از او یاد کرد.

تعداد شرکت کنندگان در این جشنواره ۴۰ نفر است که به تمام شرکت کنندگان گواهی شرکت در مسابقات با امضاء مدیر کل سازمان فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی و امضاء اتاق اصناف و امضا ء رئیس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه مشهد اهدا می‌شود که به سه نفر از برترین‌ها که در این مسابقات بتوانند بهترین نمره را کسب کند هدایایی اهدا میشود.
منبع : باشگاه خبرنگاران
انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.