مدیر کل کمیته امداد خراسان رضوی عنوان کرد: رسانه ها، یکی از مهمترین عوامل بازدارندگی مسئولان از خطا و لغزش هستند.

رسانه ها مهمترین عامل بازدارندگی مسئولان از خطا و لغزش هستند

حبیب الله آسوده در حاشیه بازدید از بخش آنلاین موسسه فرهنگی قدس، به خبرنگار ما گفت: موسسه فرهنگی قدس، موسسه ای جهادی و انقلابی است که موضعگیریهای این رسانه همیشه در حمایت و تقویت نظام بوده و هیچگاه از اهداف و آرمانهای انقلاب کوتاه نیامده است.

وی ادامه داد: مردم ایران بسیار شریف و با محبت هستند.  به معنی تمام کلمه مردم بسیار خوبی در کشور داریم. بعد از چهل سال انقلاب، مهمترین خواسته مردم این است که مسئولان به نحو احسن به وظایف خود عمل کرده و در زندگی مانند خود مردم باشند. خواسته آنها این است که مسئولان در گفتار و رفتار، صداقت داشته و با مردم یکرنگ باشند. ساده زیستی مسئولان عامل مهمی در دلگرم بودن مردم است.

وی ابراز داشت: بارها در بازدیدهایی که از مناطق مختلف داشته ام به وضوح دیده ام که مردم شریف استان، مانند دیگر مردمان کشور، سختی ها را تحمل کرده و ذره ای درخواست نابجا از مسئولان ندارند. در برابر فشارهای اقتصادی و مشکلات معیشتی ایستاده اند و نظام جمهوری اسلامی متعلق به خود دانسته و از آن حمایت می کنند. این ویژگی منحصر به ایرانیان است و مردم دیگر کشورها اینطور نیستند.

آسوده گفت: رسانه ها، یکی از مهمترین عوامل بازدارندگی مسئولان از خطا و لغزش هستند. رسانه ها با مطرح کردن آسیب های موجود حافظ و نگهبان سلامت کار مسئولان هستند. مسئولان باید خود را با مسئولیت و وظایف خود و نیازهای مردم هماهنگ کنند. درغیر اینصورت، توسط رسانه ها به جامعه معرفی شده و در مقابل اذهان عمومی رسوا می شوند.

شایان ذکر است مدیر کل کمیته امداد خراسان رضوی طی بازدید از قدس آنلاین با قسمت های مختلف این بخش از موسسه فرهنگی قدس، از جمله فعالیت پایگاه خبری، بخش مجله ویدیویی، کانال قدس آنلاین تی وی و شبکه های اجتماعی پایگاه قدس آنلاین از نزدیک آشنا گردید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.