۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶
کد خبر: 665161

نیروهای الحشد الشعبی عراق یکی از عناصر گروه تروریستی داعش به نام صدام الحمدونی را در جریان عملیاتی در جنوب غربی استان کرکوک دستگیر کردند.

«صدام» داعش دستگیر شد

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، ستاد اطلاع رسانی وابسته به نیروهای الحشد الشعبی عراق در بیانیه‌ای گفت: درپی دریافت برخی اطلاعات، صدام حسین صالح الحمدونی از عناصر داعش روز 25 ژوئیه توسط نیروهای اطلاعاتی و یگان دوم نیروهای واکنش سریع در ناحیه الملتقی ملا عبدالله در جنوب غربی کرکوک دستگیر شد.

این بیانیه افزود: الحمدونی از ساکنان کرانه راست شهر موصل است و در به اصطلاح "گردان اطلاعات داعش" فعالیت می کند.

براساس این بیانیه، الحمدونی پسرعمومی ابولیث الانصاری والی موصل در سال 2014 میلادی است و برای طی مراحل قانونی به مراجع ذیربط تحویل داده شد.

در همین حال، نیروهای پلیس عراق حمله عناصر گروه تروریستی داعش به چاه‌های نفت علاس در استان صلاح الدین این کشور را خنثی کردند.

در بیانیه پلیس عراق آمده است: نیروهای مستقر در چاه‌های نفت صلاح الدین و نیروهای گشت توانستند حمله باندهای داعش به چاه‌های علاس را با قدرت خنثی کنند.

یک منبع امنیتی نیز از انفجار بمب در مسیر یگان پلیس در منطقه چاه‌های نفت عجیل در این استان خبر داد اما این انفجار تلفاتی در بر نداشت.

دولت عراق دو روز پیش از خنثی سازی بزرگترین نقشه تروریست‌ها در سال جاری میلادی ایجاد ناامنی در استان‌های عراق از جمله کربلای معلی و بغداد و منطقه کردستان این کشور خبر داده بود.

نیروهای مسلح عراق اخیرا نیز عملیات اراده پیروزی را در مناطق شمالی و مناطقی در استان‌های دیالی، نینوا و صلاح الدین اجرا کردند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.