براساس اطلاعات به دست آمده از روز سه شنبه تا روز پنجشنبه در سطح استان جوی نسبتا آرام و دمای هوا در غالب نقاط استان بطور نسبی افزایش خواهد داشت.

احتمال بارش پراکنده در خراسان رضوی/وزش باد پدیده غالب استان در چند روز آینده
به گزارش قدس آنلاین، نقشه‌ها و مدل‌های پیش یابی نشان می‌دهد طی امروز و فردا در ساعات بعد از ظهر به بعد در بخش‌های شمالی خراسان رضوی ابرناکی افزایش و در عصر و اوایل شب در شمال غرب استان احتمالا بارش‌های خفیف و پراکنده‌ای بشکل رگبار خواهیم داشت با اینکه طی امروز در بیشتر نقاط استان دما روند افزایشی و طی فردا در غالب نقاط استان دما یطور نسبی کاهش می‌یابد و از روز سه شنبه تا روز پنجشنبه در سطح استان جوی نسبتا آرام و دمای هوا در غالب نقاط استان بطور نسبی افزایش خواهد داشت.
همچنین وزش باد در چند روز آینده در سطح استان پدیده غالب می‌باشد که طی امروز و فردا در بخش‌هایی از نوار شرقی، نیمه جنوبی و جنوب شهرستان سبزوار موجب خیزش گرد و خاک نیز خواهد شد.

در ۲۴ ساعت گذشته فریمان با کمینه دمای ۱۶ درجه سلسیوس خنک‌ترین و سرخس با بیشینه دمای ۴۱ درجه سلسیوس گرمترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند.
در این مدت حداقل و حداکثر دمای مشهد بین ۲۳+ تا ۳۶+ درجه سلسیوس در نوسان بوده است. همچنین بیشترین سرعت وزش باد از شهر خواف با سرعت ۶۸ کیلومتر بر ساعت و از ایستگاه‌های هواشناسی استان بارندگی گزارش نشده است.
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.