رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت :سرقتهای مسلحانه در این استان طی سالهای اخیر با حضور نگهبانان مسلح کاهش چشمگیری یافته، به طوری که اکنون سرقتهای مسلحانه در بانکهای استان خراسان رضوی به صفر رسیده است.

سرقت‌های مسلحانه در بانک‌های خراسان رضوی به صفر رسیده است

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ محمد بوستانی افزود: بیشترین سرقتهای مسلحانه دراستان خراسان رضوی طی سالهای ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۴ گزارش شده است، لذا کنترل این سرقتها  در دستور کار پلیس قرار گرفت که در این راستا به منظور ارتقاء ضریب امنیت بانکها بسته حفاظتی امنیتی توسط پلیس تدوین و اجرا گردید.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای بسته حفاظتی امنیتی به منظور پیشگیری از وقوع جرایم و  با بهره گیری از توان موسسات خدمات حفاظتی مراقبتی و به کارگیری نگهبانان مسلح  از سال ۱۳۹۴ تاکنون شیب تند کاهش سرقتهای مسلحانه و به صفر رسیدن آنها را در استان شاهد هستیم.
بوستانی در ادامه گفت : از سال ۱۳۹۴ تا کنون طی نشست ها و  برپایی جلسات و پیگیری های انجام شده بین دستگاه قضایی و پلیس پیشگیری، بانکها ملزم به اجرای "بسته حفاظتی امنیتی"شدند.
رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان  ادامه داد: بسته حفاطتی امنیتی که حکم پیشگیری را داراست از اهمیت بسزایی برخوردار است چراکه استفاده از ظرفیت موسسات و به کارگیری نگهبانان مسلح نقش مهمی در کاهش اینگونه سرقت ها داشته است.
وی در پایان گفت: طرح نگهبانان مسلح و استفاده از توان موسسات خدمات حفاظتی و مراقبتی در نهادها و واحدهای صنفی که نیاز به امنیت بیشتر دارند نظیر بانکها صندوقهای قرض الحسنه و طلا فروشی ها توصیه اکید می گردد.
منبع: ایسنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.