نمایندگان ارومیه و تهران در تذکری به وزرای اطلاعات، خارجه، کشور و دفاع خواستار اقدامات لازم برای جلوگیری از حمایت و اعزام تروریست‌ها از اقلیم شمال عراق به مرزهای کشورمان شدند.

۴ وزیر برای ممانعت از نفوذ تروریست‌ها به مرزهای شمال‌غرب کشور تذکر گرفتند

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در نشست علنی امروز مجلس (دوشنبه ۷ مرداد ۹۸) از سوی هیات رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است.

محمدجواد فتحی نماینده مردم تهران در تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد که علت عدم اجرای مواد متعددی از قانون حمایت از حقوق معلولان که بیش از یک سال از تصویب آن می‌گذرد چیست؟

مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود به وزیر امور اقتصادی و دارایی لزوم اقدام در خصوص واگذاری اموال مازاد ۴۰ درصد بانک‌ها را متذکر شد.

نادر قاضی‌پور و علیرضا محجوب نمایندگان ارومیه و تهران به وزرای اطلاعات، امور خارجه، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و کشور لزوم جلوگیری از پشتیبانی و اعزام تروریست‌های آدمکش توسط اقلیم شمال عراق در مرزهای استان آذربایجان غربی را متذکر شدند.

علی وقفچی نماینده مردم زنجان در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار تسریع در اعمال مدارک کارکنان و فرهنگیان وزارت آموزش‌ و پرورش‌ برای تمام مدارک دانشگاهی شد.

شمس‌الله شریعت‌نژاد نماینده مردم تنکابن به وزیر صنعت درباره عدم نظارت بر بازار تذکر داد.

حسین مقصودی نماینده مردم سبزوار به رئیس‌جمهور درباره عدم نظارت بر عملکرد سازمان بهزیستی و افزایش آسیب‌های اجتماعی تذکر داد. همچنین به رئیس‌جمهور و وزیر اقتصاد لزوم جلوگیری از افزایش مالیات‌های خرده‌کاسب‌ها و کارآفرینان را متذکر شد. همچنین در تذکری به رئیس‌جمهور در رابطه با عدم پرداخت معوقات فرهنگیان در ابعاد مختلف از جمله مطالبات فرهنگیان خارج از کشور تذکر داد.

انتهای پیام/‌

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.