البرز- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان البرز از شناسایی ۲۲۰ انشعاب غیرمجاز وبرخورد قانونی با آنها در ۳ ماهه اول سال جاری خبرداد.

شناسایی وبرخورد قانونی با ۲۲۰ انشعاب غیرمجاز در البرز

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب روستایی استان البرز، عبدالحسین حسن زاده افزود: این انشعاب های  غیر مجاز مصرفی معادل ۷۲ هزار مترمکعب داشته اند وبیش از ۳ میلیارد ریال بابت آب  بهای  مصرفی دریافت شده است.

وی با بیان اینکه به منظور مدیریت مصرف وجلوگیری از هدر رفت آب و استاندارد سازی انشعابات در سطح روستاهای استان از اول سال تاکنون این شرکت نسبت به تعویض تعداد ۵۷۳ کنتور خراب اقدام کرده است، گفت:با تعویض کنتورهای خراب از هدررفت بیش از حد آب و اثرات منفی آن بر تأسیسات آبرسانی جلوگیری می‌کند وشرایط لازم به منظور مدیریت مصرف و خدمات‌رسانی شایسته‌تر به مشترکین و شهروندان را نیز فراهم می شود.

این مسئول با اشاره بر این که به صفر رساندن کنتور های خراب در استان از اهداف اصلی شرکت است گفت: با توجه به اینکه در هر دوره از قرائت بر تعداد کنتوهای خراب افزوده می شود بنابراین کار تعویض کنتور کاری مستمر و دائمی است.

حسن زاده در پایان گفت : افرادی که از طریق انشعاب‌های غیرمجاز به شبکه آب وصل می‌شوند، علاوه بر نپرداختن هزینه خدمات خود و با تجاوز به حقوق دیگر مشترکان، شبکه را در معرض خطر آلودگی و کاهش میزان آب قرار می‌دهند که برخورد با این افراد طبق قانون در دستور کار قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.