همدان- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: بخش فرهنگی یکی از شالوده‌های کار ما است که بی‌تأثیر در خدمات‌رسانی ما نیست و هر چه این بخش قوی‌تر باشد کار ما نیز بهتر بهتر باشد.

بخش فرهنگی یکی از شالوده‌های کار شرکت توزیع برق استان همدان است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، محمدمهدی شهیدی در جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندی که با حضور بازرسان استانداری و ستاد اقامه نماز برگزار شد، اظهار داشت: رسالت شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تأمین برق مطمئن و مستمر برای عموم شهروندان است.

وی با اشاره به وجود ۷۴۰ هزار مشترک برق در استان همدان افزود: در حال حاضر ۱۸ هزار و ۶۰۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف و ۱۶ هزار و ۶۰۰ ترانسفورماتور در استان وجود دارد و تمام روستاها از نعمت برق برخوردار هستند.

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه همکاران ما بدون هیچ وقفه‌ای و به صورت شبانه‌روزی در تلاش برای تأمین برق پایدار و مستمر هستند، گفت: با توجه به اینکه امسال شاهد همکاری خوب مشترکین به خصوص در بخش کشاورزی و سایر بخش‌ها بودیم، توانستیم شرایط عادی داشته باشیم و بدون خاموشی پشت سر بگذاریم که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه فرهنگی عنوان کرد: بخش فرهنگی یکی از شالوده‌های کار ما است که بی‌تأثیر در خدمات‌رسانی ما نیست و هر چه این بخش قوی‌تر باشد کار ما نیز بهتر می‌شود.

شهیدی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا در بخش فرهنگی نیز همگام با بخش‌های فنی پیش برویم، افزود: از دیرباز نیز به عنوان یک مجموعه فرهنگی خدمات خود را ارائه داده‌ایم.

وی ادامه داد: در این حوزه بر اساس برنامه‌های ابلاغی، برنامه یک ساله فرهنگی تدوین و اجرایی می‌شود که از جمله این برنامه‌ها برگزاری هر ساله اردوی راهیان نور، مسابقات قرآنی و تقدیر از برگزیدگان حجاب و عفاف و... است.

وی با اشاره به تشکیل ستاد پشتیبانی عتبات عالیات در راستای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی تصریح کرد: همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی، همکاری با ستاد اعتکاف، برگزاری مراسم پرفیض زیارت عاشورا، محفل انس با قرآن، تبلیغات محیطی در ایام مختلف و... نیز در سطح ستاد و واحدهای تابعه صورت می‌گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.