امید عالیشاه دیروز به باشگاه پرسپولیس رفت و دو سال دیگر قراردادش را تمدید کرد. با او گفت و گویی داشتیم در چگونگی تمدید قرارداد و پیش‌بینی‌اش از فصل جدید لیگ برتر که با هم مرور می‌کنیم.

برای چهارمین قهرمانی ماندم

حمیدرضا عرب/

امید عالیشاه دیروز به باشگاه پرسپولیس رفت و دو سال دیگر قراردادش را تمدید کرد. با او گفت و گویی داشتیم در چگونگی تمدید قرارداد و پیش‌بینی‌اش از فصل جدید لیگ برتر که با هم مرور می‌کنیم.

* به باشگاه رفتی و بعد از گفت‌وگوی طولانی برای یک فصل دیگر قراردادت را تمدید کردی. در این جلسه بین شما چه گذشت؟

من همیشه تابع نظر مسئولان هستم. دلیلی نداشت که بخواهیم در این ماجرا حساسیت به خرج بدهیم. من به باشگاه رفتم و حرف زدیم در مورد شرایط قرارداد من و خوشبختانه راحت به توافق رسیدیم.

*تو بازیکن با تجربه و قدیمی هستی. چه شد که پیش از این‌ها سراغت نیامدند؟

حتماً درگیری‌هایی بوده که سراغ من نیامده اند. کلاً مشکلی نبود و نیست و دیدید که در نخستین جلسه هم به توافق رسیدیم.

*بعضی بازیکنان پرسپولیس بعد از دیدار با عرب لحن صحبت‌هایشان تغییر کرده بود. ماجرا چیست؟

ببینید این حاشیه‌ها به تیم ما لطمه می‌زند و نباید دنبال این مسائل باشیم. من شخصاً دوست داشتم پرسپولیس در آرامش باشد تا چهارمین قهرمانی پی در پی را هم بدست آوریم.

*این حرف‌ها را درحالی به زبان می‌آوری که باشگاه روی تو نظر داشت و تمدید کردی.

نمی‌توانم چیزی که در قلبم هست را کتمان کنم. من پرسپولیس را دوست دارم و سال‌ها برای این تیم بازی کردم. پرسپولیس تیمی بود که سبب پیشرفتم شد.

*پرسپولیس لیگ نوزدهم ظرفیت قهرمانی دارد؟

قطعاً دارد. ما مربی بزرگ و با تجربه‌ای را استخدام کردیم. از طرفی شاکله تیم ما حفظ شده است. تیم خوبی هستیم که می‌توانیم دوباره قهرمان شویم. ما یکی از بهترین تیم‌های لیگ خواهیم بود و شک نکنید با کالدرون هم دنبال قهرمانی هستیم.

*اما شکست مقابل سایپا در جام شهدا با انتقادهایی همراه بود.

ما باید جنبه باخت در بازی‌های تدارکاتی را داشته باشیم. آن بازی‌ها جنبه آماده سازی دارد. شما شک نکنید که با قدرت وارد لیگ می‌شویم. تیمی که سه فصل قهرمان لیگ شده با هیبت یک تیم مدعی وارد لیگ می‌شود. ما شخصیت قهرمانی دوباره را داریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.