از ابتدای امسال تا پایان تیر ماه در مصرف بنزین در خراسان رضوی مقدار ۱۸۹ میلیون و ۵۴۶ هزار و ۹۴۱ لیتر صرفه جویی شد

صرفه جویی ۱۸۹ میلیون لیتر بنزین در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، علی اصغر اصغری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: مصرف هر متر مکعب سوخت سی. ان. جی معادل یک لیتر بنزین است که در چهار ماه امسال ۱۸۹ میلیون و ۵۴۶ هزار و ۹۴۱ متر مکعب سوخت سی. ان. جی در این منطقه مصرف شد، که معادل همین میزان در مصرف بنزین صرفه جویی شده و نقش مهمی در کاهش آلودگی هوا داشته است.

او با بیان اینکه در مجموع میزان مصرف سی. ان. جی نسبت به پارسال پنج درصد کاهش داشته است، ادامه داد: بیشترین میزان کاهش در تیر ماه بود که ۴۶ میلیون و ۷۶ا هزار متر مکعب سی. ان. جی مصرف شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی با اشاره به اینکه مصرف بنزین یورو چهارهم در چهار ماه ابتدایی امسال نسبت به دوره مشابه پارسال چهار درصد کاهش داشته است، گفت: در این مدت ۲۹۷ میلیون و ۶۴۰ هزار لیتر بنزین یورو چهار به مصرف رسید که بیشترین میزان کاهش آن مربوط به اردیبهشت ماه با ۲۵ درصد و به میزان ۷۱ میلیون و ۲۶۲ هزار لیتر و بیشترین میزان افزایش مصرف آن مربوط به خرداد ماه به میزان ۷۱ میلیون و ۵۰۶ هزار لیتر بوده است که نسبت به خرداد ماه پارسال ۳۷ درصد افزایش داشت.
منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.