بعد از چندماه حذف قیمت از سایتهای فروش خودرو سرانجام از دیروز این امکان دوباره به کاربران داده شد که قمیت پیشنهادی خود برای فروش خودرو را به مشتری‌ها اعلام کنند اما همزمان سواستفاده گران هم با اعلام قیمت های کاذب در صدد به هم زدن بازار و ماهی گیری از آب گل آلود هستند

قیمت به سایتها بازگشت و سواستفاده‌ها آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین دیروز خبرنگاران ما برای جستجو در قیمت خودروها به برخی سایتها از جمله سایت دیوار و باما که برای فروش بی واسطه کالا ایجاد شده اند مراجعه کردند اما در بسیاری از برندهای خودرو متوجه اعلام برخی قیمت های کاذب شدند. به عنوان مثال در حالی که قیمت سراتو 2000 مونتاژی آپشنال در نمایشگاه ها بیش از 287 میلیون تومان نیست و با کمی جستجو می توان تا 280 میلیون هم آن را خرید کرد، برخی فروشندگان خودرو قیمت این برند را تا 317 میلیون تومان اعلام کرده اند. ولی نکته جالب اینجاست که بسیاری از این شماره ها یا پاسخگو نیستند یا پیغام نبودن در شبکه را اعلام می کنند.

یکی از فروشندگان خودرو که قیمت پیشنهادی خود برای خودروی جک اس5 اتوماتیک را 315 میلیون تومان اعلام کرده بود وقتی با اصرار خبرنگار ما برای دادن آدرس و خرید خودرو مواجه شد تلفن را قطع کرد. او پیش از آنکه متوجه شود فرد تماس گیرنده خبرنگار است مدعی داشتن چندین خودروی جک مدل 98 شده بود. این درحالی است که قیمت این خودرو با این مدل در بازار حداکثر 268 میلیون تومان است.

با این وصف به نظر می رسد به زودی شاهد به هم ریختن بازار خرید و فروش خودرو باشیم و اگر این مساله به منازل مسکونی هم سرایت کند به احتمال زیاد بازار را در همه شاخه ها دچار مشکل استرس قیمت خواهد کرد و به شاخه های دیگر نیز تسری خواهد یافت. که لازم است دستگاه قضایی و مسئولان امر فوراً وارد شده و مراقب قیمت ها باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.