رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: به خوبی می دانیم که تیم ها تمرینات خود را از مدت ها قبل شروع کرده اند اما به جز تعویق مسابقات لیگ برتر، چاره ای نداریم.

فتاحی: تنها چاره فدراسیون فوتبال تعویق مسابقات لیگ است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا امروز روند تجهیز و استانداردسازی ورزشگاه ها با حضور معاون وزیر ورزش، رئیس فدراسیون فوتبال، مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی، رئیس سازمان لیگ و مدیران کل ورزش و جوانان استان مورد بررسی قرار گرفت.

«سعید فتاحی» درباره این نشست اظهار داشت:همان طور که پیش از این اعلام شد، هر زمانی که ورزشگاه ها آماده برگزاری مسابقات لیگ برتر شوند مسابقات آغاز خواهد شد و به طور حتم این موضوع با جدیت دنبال خواهد شد.

وی افزود:به خوبی می دانیم که تیم ها تمرینات خود را از مدت ها قبل شروع کرده اند اما به جز تعویق مسابقات لیگ برتر چاره ای نداریم. باید امکانات و بستر لازم را فراهم کنیم تا در طول مسابقات حاشیه و مشکلی نداشته باشیم.

رئیس کمیته مسابقات لیگ خاطرنشان کرد: از زمانی که لیگ هجدهم به پایان رسید، به باشگاه ها اعلام کردیم شرایط و استانداردهای لازم باید رعایت شود. الان از اتمام مسابقات سه ماه می گذرد اما هنوز کاستی های زیادی وجود دارد که باید برطرف شود.

فتاحی تاکید کرد: ایرادی که گرفته می شد این است که باشگاه های ایرانی مالک ورزشگاه ها نیستند و این درست است. چند ورزشگاه متعلق به وزارت نفت، تعدادی ورزشگاه برای وزارت صنعت است و ۲ ورزشگاه خصوصی داریم.

وی در پایان گفت: امیدوارم نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دولت مردان کمک کنند تا ورزشگاه‌ها به باشگاه‌ها اجاره داده شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.