ایلام- مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام بابیان اینکه سال گذشته با تلاش‌های انجام‌شده بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان از طریق بانک‌های عامل به زوج‌های جوان در قالب وام‌های ازدواج تخصیص‌یافته است، یادآور شد: امیدواریم با تلاشها و همکاری بانکاهی عامل سقف پرداختی تسهیلات را به ۲۰۰ میلیارد تومان برسانیم.

ایلام یکی از استان‌های برتر در حوزه پرداخت وام ازدواج است

بهروز حیدزاده در گفتگو با قدس آنلاین هم چنین تجلیل خیرین و نیکوکاران از برنامه های این اداره کل عنوان کرد و افزود:  برنامه‌های فرهنگی یکی از اساسی‌ترین برنامه‌های حوزه فعالیت‌های ورزش و جوانان استان است.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه لوازم‌خانگی با تخفیفات ویژه به‌ صورت از تولید به مصرف هم‌زمان با هفته ازدواج در استان برپا می شود، افزود: در این نمایشگاه با تفاهم‌نامه‌ای که با صنعت، معدن و تجارت منعقدشده کالاها و لوازم‌خانگی موردنیاز زوج‌های جوان با تخفیفات ویژه ارائه می‌شود و زوج‌های جوان می‌توانند برای تهیه اقلام موردنیاز خود به این نمایشگاه مراجعه کنند.

وی گفت: خوشبختانه با تعامل و همدلی خوبی که در استان وجود دارد، ایلام یکی از استان‌های برتر در حوزه پرداخت وام ازدواج است.

 حیدرزاده با بیان اینکه  تاکنون هیچ‌گونه مشکلی مبنی بر عدم همکاری بانک‌ها مبنی بر پرداخت وام ازدواج گزارش نشده است، بیان داشت: تلاش شده که بیشترین زوج جوان در استان تحت پوشش وام ازدواج قرار گیرند و درصد بسیار کمی در صف انتظار دریافت وام ازدواج بوده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با اشاره به دو برابر شدن سقف وام ازدواج و افزایش آن به مبلغ ۶۰ میلیون تومان، یادآور شد: برنامه‌های فرهنگی یکی از اساسی‌ترین برنامه‌های حوزه فعالیت‌های ورزش و جوانان استان است، با توجه به وجود خرده‌فرهنگ‌ها و گویش‌های متفاوت در استان، تلاش می‌کنیم که به خواسته‌های منطقه‌ای و آداب‌ورسوم خاص هر منطقه توجه شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.