وزیر امور خارجه درباره محتوای پاسخ مقام معظم رهبری به نامه خود در خصوص سریال گاندو، می‌گوید: در برابر انتقادات دل‌نازک نشدم ولی انتقاد با تخریب، توهین و افترا فرق بسیار دارد.

ظریف:دل‌نازک نشدم ولی انتقاد با تخریب، توهین و افترا فرق بسیار دارد

به گزارش خبرنگار سیاسی قدس آنلاین، به نقل از خانه ملت، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه درباره محتوای پاسخ مقام معظم رهبری به نامه خود در خصوص سریال گاندو، گفت: رهبری همیشه به من محبت داشتند و من وامدار محبت ایشان هستم؛ این محبت همچنان ادامه دارد و اگر محبت‌های ایشان نبود، برخی اتفاقاتی که در بعضی جاها می‌افتد، امکان تحمل را از بین می‌برد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در برابر انتقادات دل‌نازک شدید، عنوان کرد: خیر، اصلا دل‌نازک نشدم؛ اتفاقا در برابر انتقادات بسیار شکیبا هستم و هیچ مشکلی با انتقاد ندارم.

وزیر امور خارجه تاکید کرد: انتقاد با تخریب، توهین و افترا فرق بسیار دارد و امیدوارم این بلیه از جامعه ما برداشته شود و به دنبال توهین و تخریب شخصیت افراد نباشیم.

 در روزهای اخیر رسانه‌ها گزارش دادند؛ محمدجواد ظریف به دنبال پخش سریال «گاندو» در نامه‌ای به رهبر انقلاب از توهین‌ ، تهمت‌ و تخریب ها در این سریال گلایه کرده است، سخنگوی وزارت امور خارجه نیز دیروز این موضوع را تایید کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.