همدان- معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: ۵۰ برنامه فرهنگی در هفته ازدواج با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و تشکل‌های مردم نهاد در این استان برگزار می‌شود

۵۰ برنامه فرهنگی همزمان با هفته ازدواج در همدان برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی ادراه فرهنگی وامور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان همدان ، محرم روزبه اظهار داشت: هفته ازدواج از ۱۲ تا ۱۸ مرداد به مناسبت پیوند آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) در همدان همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی گفت:در همین راستا کمیته هفته ازدواج در استان ایجاد شده و بر اساس برنامه های این ستاد اقدامات لازم صورت می پذیرد.

روزبه افزود: براساس برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی در هفته ازدواج با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و تشکل‌های مردم نهاد در استان همدان برگزار می شود.

وی شاخص‌ترین برنامه این هفته را برگزاری همایش تجلیل از فعالین حوزه ازدواج و زوج‌های جوان و برگزاری نمایشگاه حوزه ازدواج جوانان عنوان کرد.

روزبه افزود: برگزاری سلسله نشست‌های هم اندیشی جوانان با موضوع ازدواج آگاهانه، آسان و پایدار، ارائه مشاوره رایگان به زوج‌های جوان با همکاری دستگاه‌های مرتبط و تشکیل مجمع خیرین ازدواج از دیگر برنامه‌های این هفته بوده که در این زمینه تمهیدات لازم اتخاذ شده است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان همدان گفت: در هفته ازدواج از زوجین جوان همدانی با مهریه ۱۴ سکه با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان، آگاهانه و پایدار تجلیل می‌شود.

وی در پایان افزود: رفع نیاز جوانان در زمینه ازدواج و تسهیل این امر هدف اصلی مسوولین بوده و همه وظیفه داریم با آگاهی بخشی به جامعه و ایجاد حس امید در جوانان در این راستا گام برداریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.