تهیه کننده فیلم سینمایی «اقیانوس پشت پنجره» به عنوان جدیدترین اثر سینمایی تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام کرد با پایان مراحل ساخت و فنی، حداکثر تا ۲۰ مرداد این فیلم آماده می‌شود.

«اقیانوس پشت پنجره» به خط پایان نزدیک می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، سیدجلال چاوشیان تهیه‌کننده فیلم سینمایی «اقیانوس پشت پنجره» به کارگردانی بابک نبی‌زاده به عنوان جدیدترین اثر سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، درباره روند ساخت این فیلم گفت: در حال حاضر حاضر روزهای پایانی فیلم‌برداری این اثر سینمایی را در جزیره قشم سپری می‌کنیم و همزمان مراحل فنی فیلم نیز در دست انجام است. حداکثر تا ۲۰ مرداد فیلم «اقیانوس پشت پنجره» آماده می‌شود.

چاوشیان درباره مدت زمان پیش‌تولید و تولید فیلم سینمایی «اقیانوس پشت پنجره»، توضیح داد: حدود ۶ تا ۷ ماه صرف پیش‌تولید فیلم شد و حدود یک ماه پس‌تولید و حدود ۵۰ روز هم فیلم‌برداری اثر به طول انجامید.

تهیه‌کننده «اقیانوس پشت پنجره» درباره ارزیابی خود از کیفیت این فیلم سینمایی، یادآور شد: بسیاری از عوامل صحنه و دوستانی که پلان‌های مختلف فیلم را دیدند، بسیار شگفت‌زده شدند. آقای نبی‌زاده با وجود اینکه یک فیلم‌اولی است ولی سابقه ۲۰ ساله‌ای در دستیاری کارگردان‌های مطرحی هم‌چون آقایان تقوایی و مجیدی دارد، همچنین ساخت چند فیلم کوتاه را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است. واقعیت این است ما توقع نداشتیم در اولین فیلم بلند آقای نبی‌زاده با این نوع نگاه و توانمندی مواجه شویم.

وی تأکید کرد: مطمئنم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با فیلم «اقیانوس پشت پنجره» یک فیلمساز موفق را به سینمای ایران معرفی می‌کند.

چاوشیان در پایان سخنان خود از حمایت‌های مدیران کانون بابت تولید و ساخت این فیلم سینمایی قدردانی و بیان کرد: اگر حمایت‌های دوستان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و همچنین بنیاد سینمایی فارابی نبود، فیلم «اقیانوس پشت پنجره» ساخته نمی‌شد.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.