۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱
کد خبر: 665322

یک مسافر آمریکایی قصد داشت از سفر خود به خاورمیانه یک موشک انداز سوغات بیاورد.

کشف موشک انداز از چمدان یک مسافر

به گزارش خبرنگار بین الملل قدس آنلاین، مقامات امنیت حمل و نقل آمریکا گفتند که یک پرتابگر موشک را در چمدان یک مرد در فرودگاه بالتیمور پیدا کرده اند.

پس از پیدا شدن این شی در چمدان این مرد، وی بازداشت و مورد بازجویی قرار گرفت. او که اهل جکسنویل است گفت که نظامی فعال است و از کویت و از خدمت بر می گردد و تصمیم گرفته است تا یک پرتابگر موشک را به عنوان سوغاتی با خود بیاورد. مشخص شد که این پرتابگر برای استفاده در رزم نا مناسب است و برای تخریب و از بین بردن به دست متخصصان داده شد.

لیزا فاربشتاین سخنگوی  سازمان امنیت حمل و نقل آمریکا در توئیتر خود گفت که مقامات این پرتاب موشک را در چمدان های متعلق به مردی که از کویت به خانه باز می گشت پیدا کردند. این فرد در نهایت اجازه یافت که به پرواز خود ادامه دهد.

اینکه این شخص چگونه موفق شده بود این موشک‌انداز را با خود تا فرودگاه بالتیمور بیاورد هنوز مشخص نیست.

مقامات اداره امنیت حمل نقل اعلام کردند این سلاح که غیرفعال شده بود بلافاصله ضبط و به مقامات مریلند تحویل داده شد. این مسافر بعدا اجازه یافت به پروازش برسد.

صفحه تلگرامی اداره امنیت حمل و نقل آمریکا حدود یک میلیون دنبال کننده دارد. تصاویر برخی از کشفیات ماموران این اداره شامل مارهایی که در رایانه‌ها جاساز شده‌اند، بسته‌های ماریجوانا که در کادوهای کریسمس پنهان شده‌اند به همراه تصویر این موشک‌انداز بر روی انبوهی از لباس در این صفحه به نمایش در آمده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.