اولین جلسه اجرای حکم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران در نظام اقتصادی کشور با موضوع شرکت پدیده به ریاست صادقی دادستان مشهد برگزار شد.

در اجرای حکم پدیده اولویت با مطالبات مردم است

به گزارش قدس آنلاین، اولین جلسه اجرای حکم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران در نظام اقتصادی کشور با موضوع شرکت پدیده به ریاست صادقی دادستان مشهد برگزار شد.

دراین جلسه راهکارهای تسریع در زمینه اجرای حکم صادره توسط دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران در نظام اقتصادی کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دادستان عمومی وانقلاب مرکز خراسان رضوی با اشاره به برکات رای صادره برای سهامداران گفت: از ادارات دولتی وبانک‌ها و سایر ارکان اجرای حکم انتظار میرود که با تمام توان در مسیراحقاق حقوق سهامداران گام بردارند و دستگاه قضایی نیز در تمامی مراحل از اقدامات موثرحمایت خواهد کرد.

وی افزود:دراجرای حکم اولویت با مطالبات مردم است و از مجموعه اجرایی این انتظار وجود داردکه درزمینه مطالبات ومالیات مساعدت‌های لازم را داشته باشند.

غلامعلی صادقی با اشاره به تشکیل کارگروه ویژه اجرایی گفت: همه سهامداران باید برای اجرای سریع و دقیق حکم تلاش مضاعفی داشته باشند تا با قید فوریت مقدمات تشکیل مجمع عمومی و انتخاب مدیر عامل و پیگیری امور شرکت تسهیل شود.

گفتنی است این کارگروه که متشکل از سهامداران عمده می‌باشد مکلف است تا با تشکیل جلسات منظم؛ پیشنهادات کاربردی برای تسریع دراجرای حکم دادگاه محترم ارائه تا با پشتیبانی دستگاه قضایی به مرحله اجرا دراید.

براین اساس دستگاه قضایی برروند امور نظارت خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.