برنامه تعطیلی تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر در ایام سوگواری شهادت امام محمد تقی (ع) و شهادت امام محمد باقر(ع) اعلام شد.

برنامه تعطیلی تالارهای نمایشی تئاتر شهر در روزهای آتی

به گزارش قدس آنلاین، نمایش‌های «بانوی آواز خوان» به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی، «مگس» به کارگردانی توحید معصومی و «در میان آب‌ها» به کارگردانی سامره رضایی روزهای پنجشنبه ۱۰ مرداد و پنجشنبه ۱۷ مرداد روی صحنه رفته، اما در روزهای جمعه ۱۱ مرداد و جمعه ۱۸ مرداد  اجرایی نخواهند داشت.

نمایش‌های «استاد نوروز پینه دوز» به کارگردانی رحمت امینی و «لانچر۵» به کارگردانی مسعود صرامی و پویا سعیدی در روزهای جمعه ۱۱ مرداد و جمعه ۱۸ مرداد اجرا دارند اما در روزهای پنجشنبه ۱۰ مرداد و پنجشنبه ۱۷ مرداد تعطیل هستند.

براساس این گزارش نمایش «فرشته تاریخ » به کارگردانی محمدرضایی راد در روزهای پنجشنبه ۱۰ مرداد و پنجشنبه ۱۷ مرداد ساعت ۱۷ روی صحنه رفته اما در روزهای جمعه ۱۱ مرداد و جمعه ۱۸ مرداد اجرایی نخواهند داشت. این در حالی است که نمایش «آدم‌ها، قصه ها ، آوازها» به کارگردانی کامران شهلایی در کافه تریای تالار اصلی روزهای پنجشنبه ۱۰ مرداد و پنجشنبه ۱۷ مرداد ساعت ۱۹ اجرا شده اما روزهای جمعه ۱۱ مرداد و جمعه ۱۸ مرداد اجرایی ندارد.

تعطیلی تماشاخانه سنگلج

دو نمایش «چشم به راه میرغضب» به نویسندگی و کارگردانی حسین کیانی و «مضحکه بادسوار» به نویسندگی و کارگردانی هما جدیکار به  علت همزمانی با سالروز شهادت امام محمدتقی (ع) هر کدام به ترتیب در روزهای پنجشنبه ۱۰ مرداد ماه و جمعه ۱۱ مرداد ماه اجرا نخواهند شد.

بر این اساس، تماشاخانه سنگلج در روز پنجشنبه، ساعت ۱۹ با اجرای نمایش «مضحکه بادسوار» و در روز جمعه ساعت ۲۰:۳۰ با اجرای نمایش «چشم به راه میرغضب» میزبان مخاطبان خواهد بود.

اجرای «منِ عجیب» در تالار هنر

نمایش «منِ عجیب» به نویسندگی و کارگردانی امیر مشهدی عباس از روز دوشنبه هفتم مرداد ماه ساعت ۲۰ در تالار هنر به روی صحنه رفت.

در خلاصه داستان نمایش آمده است: تیرداد تابستان خود را در خانه مادربزرگ می‌گذراند. مادربزرگ اصرار دارد که تیرداد شغلی برای آینده‌اش انتخاب کند. در زیر زمین خانه مادربزرگ آیینه‌ای قدیمی وجود دارد که تیرداد می‌تواند آینده خود را در آن ببیند و خود را با شغل‌های مختلف امتحان کند. اما هر شغلی قصه‌های عجیب خود را دارد...»

این نمایش کاری از گروه هنری هفت، پنج، یک است و بازیگران آن شامل حمیدرضا حسینعلی، ندا نوری، مجتبی گوهرخای، فرزاد سلیمانی، غزاله مرصوصی، سروش فرهنگیان، مریم صادقیان امین و بازیگران کودک: سبحان سهراب، امیرمحمد محمدی، هومن اردکانی، شاعر: آزاده فرهنگیان، آهنگساز: عبد آتشانی، دستیاران کارگردان: فرزاد سلیمانی، غزاله مرصوصی، سروش فرهنگیان، سحر آقاسی، طراح صحنه: غزاله مرصوصی، ساخت صحنه: کیوان ضیاپور، فرزاد سلیمانی،‌ نقاشی صحنه: مهدی بادیه پیما، اسماعیل چشرخ، مدیر صحنه: سروش فرهنگیان، طراح لباس: مونا کیانی فر، دوخت لباس: بیتا مشهدی عباس،‌طراح نور: رضا خضرایی،‌ راکوردر نور و صدا: مریم علوی،‌ طراح گریم: حسین تبریزی.

اجرای گریم: حسین تبریزی، لیلا پریشان،‌طراح پوستر و بروشور: امیر تبریزی،‌ مشاور شعبده بازی: حامد نظامی، مسئول لباس: مریم صادقیان امین هستند.

 نمایش «منِ عجیب» در مرداد و شهریور ماه ۹۸ هر روز بجز شنبه‌ها و ایام سوگواری ساعت ۲۰ برای مخاطب کودک و نوجوان در تالار هنر واقع در میدان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی، خیابان ورزنده به روی صحنه می رود.

رونمایی از پوستر نمایش «لیگ قهرمانان، مرحله گروهی»

با نزدیک شدن به شروع اجراهای نمایش «لیگ قهرمانان، مرحله گروهی» از پوستر این نمایش رونمایی شد. این نمایش به نویسندگی داریوش علیزاده و کارگردانی سعید دشتی و داریوش علیزاده از ۹ مرداد ماه سال جاری به صحنه می‌رود.

طراحی پوستر نمایش «لیگ قهرمانان، مرحله گروهی» برعهده کارنگ طیاری بوده است. بهاره رهنما، علی اوجی، سعید زارعی و ریحانه پارسا در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.