رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: گزارش‌هایی مبنی بر اینکه مسئولی در دولت فعالیت انتخاباتی داشته باشد نداریم اما رئیس‌جمهور روی این مسئله بسیار حساس است.

حضور یک چهره جدید زن در دولت/ وزرا حق فعالیت انتخاباتی ندارند

قدس آنلاین:  محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور درخصوص انتشار برخی اخبار مبنی بر اینکه برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای انتخابات اسفندماه سال جاری با برخی از وزرای دولت همکاری سیاسی می‌کنند و وعده افتتاح پروژه‌های استانی می‌دهند، اظهار داشت:‌ تاکنون چنین گزارشی به دست ما نرسیده است،  اما وزیر یا مسئولی حق ندارد فعالیت انتخاباتی کند. قطعاً آقایان وزرا، اولویت اولشان مأموریتی است که به‌عهده دارند و همه تمرکزشان باید به‌روی این موضوع باشد.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور اضافه کرد: قطعاً اگر رئیس‌جمهور بدانند فردی یا مسئولی در سطح وزیر یا سطوح دیگر فعالیت‌های سیاسی دیگری می‌کند که این فعالیت لطمه به کار اصلی‌اش می‌زند و منجر به کاهش خدمت‌رسانی به مردم می‌شود، تحمل نخواهند کرد.

واعظی همچنین از مذاکره دولت با دو چهره زن برای حضور یکی از آنان در دولت خبر داد و گفت: برای جایگزینی خانم مولاوردی در دولت که به‌دلیل قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان از کابینه رفتنی شدند با دو نفر در حال رایزنی و گفت‌وگو هستیم که یک نفر انتخاب خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.