سری Galaxy Note ۱۰ چهارشنبه همین هفته عرضه می شود و گزارش ها حاکی است که این کمپانی کره ای در همان زمان Galaxy Tab S۶ را نیز معرفی می کند.

مشخصات محصول جدید سامسونگ "Galaxy Tab S۶" پیش از رونمایی +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، گزارش های اخیر نشان می دهد که سامسونگ تبلت Galaxy Tab S۶ را به عنوان جانشین تبلت Galaxy Tab S۴ Galaxy Snapdragon ۸۳۵ معرفی خواهد کرد، در حالی که گزارش های اخیر اطلاعات زیادی در مورد این دستگاه را فاش کرده است ، Ishan Agarwal اطلاعاتی قابل اعتماد با جزئیات بیشتری از دستگاه را به اشتراک گذاشته است، او همچنین سه رندر جدید Galaxy Tab S۶ را نیز به اشتراک گذاشته است، سری Galaxy Note ۱۰ از ۷ آگوست منتشر می شود، گزارش ها ادعا کرده اند که کمپانی کره جنوبی در همان زمان Galaxy Tab S۶ را نیز معرفی می کند.

مشخصات Samsung Tab S۶ (شایعه شده)

سامسونگ Galaxy Tab S۶ اولین تبلتی خواهد بود که تا به امروز پلتفرم موبایل Snapdragon ۸۵۵ را در اختیار شما قرار خواهد داد، همچنین این نخستین تبلت در جهان خواهد بود که دارای اسکن کننده اثر انگشت درون صفحه و دوربین دوگانه است، این تبلت دارای صفحه نمایش ۱۰.۵ اینچی AMOLED است که رزولوشن چهار برابر HD + ۵۶۰ ۶۰ ۱۶۰۰ پیکسلی را تولید می کند.

Snapdragon ۸۵۵ SoC در گلکسی تب S۶ با رم ۶ گیگابایتی و ۸ گیگابایتی تمام نیازهای شما را برطرف می کند، این تبلت ممکن است در دو نسخه ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایت و ۲۵۶ گیگابایت ارائه شود، شکاف توسعه ذخیره سازی در دستگاه از کارت میکرو اس دی ۵۱۲ گیگابایتی پشتیبانی می کند و سیستم عامل Android ۹ Pie مبتنی بر One UI روی دستگاه اجرا خواهد شد.

تنظیم دوربین دوتایی عمودی گلکسی تب S۶ از دیافراگم ۱۳ مگاپیکسلی f / ۲.۰ برخوردار است که با یک سنسور ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم f / ۲.۲ همراه خواهد بود، این تبلت نیز یک لنز ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f / ۲.۰ را در قسمت جلوی خود برای دوربین خودعکس (سلفی) استفاده خواهد کرد.

Tab S۶ با یک باتری بزرگ با ظرفیت ۷,۰۴۰ میلی آمپر ساعت کار می کند که پشتیبانی از شارژ سریع را به همراه دارد، قلم S-Pen برای Tab S۶ با ویژگی Air Mouse ارائه می شود که از طریق آن کاربران قادر خواهند بود بدون لمس کردن صفحه ، با آن کار کنند، تبلت S-Pen را می توان در شیار موجود در قسمت عقب دستگاه برای شارژ قرار داد و پس از شارژ شدن کامل ، قادر به کار کردن تا حدود ۶ ساعت خواهد بود. 

Galaxy Tab S۶ تشخیص قفل چهره نیز دارد، این تبلت با اسپیکرهای چهار گوشه ای که AKG آنها را ساخته است، تزئین خواهد شد و کاربران می توانند با اتصال آن به صفحه نمایش بزرگتر از طریق ویژگی DeX سامسونگ ، از یک تجربه دسک تاپ استفاده کنند.

دستیار Bixby نیز در این تبلت در دسترس خواهد بود، همانطور که اطلاعات از رندر به بیرون درز کرده ، Galaxy Tab S۶ در سه رنگ Mountain Grey ، Rose Gold و Blue عرضه خواهد شد ولی در مورد بهای تبلت فعلاً اطلاعاتی در دست نیست.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.