زنجان- رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: در جانبداری از افراد سیاسی به هیچ عنوان اتاق زنجان وارد بهره برداری جناحی و سیاسی و گروهی نمی شود.

اتاق بازرگانی باشگاه سیاسی نیست

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، غلامحسین جمیلی رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان در نشست خبری روز سه شنبه با اشاره به اینکه اتاق به عنوان پارلمان بخش خصوصی باید در شرایط فعلی کشور برای حفظ وضعیت کنونی اقدامات موثری را دنبال کند افزود:اتاق زمانی موفق خواهد بود که در جهت مشارکت و اعتماد همگان و در گیر کردن خانواده ها به مسائل اقتصادی برنامه داشته باشد.

جمیلی اضافه کرد:قانون بهبود فضای کسب و کار تکالیفی را بر عهده اتاق مشخص کرده است که در این راستا با تکیه بر کسب و کار و فناوری اطلاعات سمینارهای مختلفی در این زمینه اجرا می شود.

  جمیلی تغییر رویکرد فرهنگی و آگاهی سطح معلومات  راپیش نیاز توسعه هر جامعه ای دانست و ادامه داد: برنامه های آموزشی  با رویکرد پوشش همگاتی در اتاق بازرگانی مورد توجه است.

 وی توسعه تجارت خارجی در اتاق بازرگانی را از اولویت های اتاق بازرگانی استان خواند و گفت: در همین راستا نمایشگاهی در اربیل عراق دایر شد که تلاش داریم در جهت افزایش روابط خارجی با کشورهای همسایه اقداماتی انجام دهیم.

 این مقام مسئول از راه اندازی سامانه دسترسی و انتقادپذیری اتاق بازرگانی زنجان خبر داد و گفت: با ایجاد این سامانه اعضا می توانند به صورت لحظه ای مشارکت، اعلام تصمیم و نظر کنند.

 جمیلی به راه اندازی مرکز رشد تجاری و پایش۱۲  تفر در این سامانه  اشاره کرد و گفت: در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی نیز مسائلی مطرح می شود که درراستای تحقق اهداف بلند مدت اتاق نقش اساسی را خواهد داشت.

 وی در پاسخ به  سوالی در خصوص جانبداری از جریان خاصی در انتخابات پیشرو با بیان اینکه اتاق بازرگانی  باشگاه سیاسی نیست و فعالان اتاق دنبال سیاسی کاری  نیستند گفت: در جانبداری از افراد سیاسی اجازه ورود و بهره برداری جتاحی و سیاسی گروهی را نمی دهیم.

این مسئول با اشاره به اینکه برند شهر ی در حال اجراست گفت:شکل انجام ایده ال نیست و باکار با سرعت کم انجام می شود

وی اظهارداشت:شتاب زدگی در برخی امور خسارتهای احتمالی را بدنبال خواهد  داشت و مسئولین بهتر است از تعدد تصمیم ها بپرهیزند تا گشایش در کارها بهتر صورت گیرد.

 انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.