۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳
کد خبر: 665416

واگذاری ساختمان به تازه داماد تهرانی انگیزه‌ای برای برادر معتادش شد تا او را بکشد.

داماد کیک‌بوکس کار را برادر معتادش کشت

به گزارش قدس آنلاین، ساعت ۱۱ صبح دیروز  وقوع نزاعی خونین  در ساختمانی واقع در منطقه تهرانپارس به کلانتری جوادیه تهران گزارش شد.

با حضور عوامل کلانتری در محل مشخص شد در این نزاع، مردی ۲۶ ساله به نام علی که چندی پیش با دختر مورد علاقه‌اش پیمان زناشویی بسته و قرار بود بزودی مراسم عروسی‌شان را برپا کند، بر اثر ضربات چاقوی  برادر معتادش به ناحیه سینه و دستانش مجروح شده، به بیمارستان انتقال یافته است.

از سوی دیگر گزارش بیمارستان به کلانتری یاد شده حاکی از این بود که تلاش پزشکان برای نجات جان این مرد قوی هیکل که مدرس زبان انگلیسی بود و از بچگی در رشته رزمی کیک بوکس فعالیت می‌کرد، بی نتیجه بوده است و وی به علت شدت جراحات وارده تسلیم مرگ شد.

بدین ترتیب و با گزارش موضوع به کامران رضوانی، قاضی کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تحقیقات جنایی در خصوص این پرونده آغاز شد.

در تحقیقات تیم جنایی از خانواده قربانی روشن شد که علی و برادرش گاهی با هم مشاجره و درگیری داشته‌اند و این اختلافات پس از مراسم عقد وی و واگذاری یکی از دو طبقه ساختمان به او با تصمیم پدر خانواده، تشدید شد تا این که صبح دیروز  برادرش  به نام حمید که معتاد به مواد مخدر است، با چاقو به طبقه نخست ساختمان رفت و با زدن سه ضربه چاقو  به زندگی برادرش پایان داد.

بدین ترتیب به دستور بازپرس رضوانی حمید به اتهام ارتکاب قتل عمد دستگیر شد و تحت بازجویی قرار گرفت. متهم در همان بازجویی اولیه به جرم خود اعتراف کرد و گفت: من فقط می‌خواستم با علی در خصوص سکونتشان در طبقه پائین صحبت کنم که کار به درگیری فیزیکی کشیده شد.در واقع من نه قصد کشتن وی و نه توان انجام چنین کاری را داشتم اما در جریان درگیری عصبانی شدم و با چاقو چند ضربه زدم که موجب مرگش شد.

 متهم  تا تکمیل پرونده با قرار بازداشت موقت راهی زندان شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.