قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: اگر هر خدمتی با محبت و عشق انجام شود کار حلاوت و شیرینی ویژه‌ای خواهد داشت و این گونه است که کار شما عبادت محسوب می‌شود.

توصیه قائم‌مقام آستان قدس به ‌خادمان مهمانسرای حضرت رضا(ع)؛ هر ‌خدمتی را با محبت ‌انجام ‌دهید

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی خاکسار قهرودی در جمع کارکنان و خادمان افتخاری مهمانسرای حضرت رضا(ع)، اظهار داشت: موضوعی که در دستگاه امام رضا(ع) بسیار حائز اهمیت است، درک ویژگی مکانی و حضور و نظارت امام رضا(ع) است و این نیازمند مراقبه بیشتر است تا کم و کاستی در انجام وظایف صورت نگیرد.

وی تاکید کرد: کم‌کاری، تخلف و دشواری کار در این مکان معنا ندارد و تمامی خدمتگزاران و مسئولان باید تلاش کنند تا کار خروجی مطلوبی داشته باشد و توجه به این باور قطعا موجب می‌شود قصور و کاستی کاهش یابد.

خاکسار قهرودی رضایت زائر و رضای حضرت رضا(ع) را اصل مهم در خدمت‌رسانی عنوان کرد و افزود: هیچ دستگاه نظارتی نمی‌تواند دائما ناظر بر اعمال کارکنان خود باشد و مانع انجام تخلف آنها شود، بلکه توجه بر اصل باور و ایمان است که کار را به صراط مستقیم هدایت می‌کند و موجب جلوگیری از بروز تخلف می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه نباید کار در این آستان مقدس به امری عادی و روزمره تبدیل شود، تاکید کرد: جنس کار در این مکان مقدس به گونه‌ای است که باید تمام ارزش‌ها مورد توجه قرار گیرد و درستی انجام آن منوط به رعایت مسائل شرعی، تخصصی و حرفه‌ای است.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: اگر هر خدمتی با محبت و عشق انجام شود کار حلاوت و شیرینی ویژه‌ای خواهد داشت و این گونه است که کار شما عبادت محسوب می‌شود؛ باید به آن فکر کنید که کار با بهترین و با کیفیت‌ترین وجه ممکن انجام گیرد.

خاکسارقهرودی گفت: توجه به کیفیت کار در میهمانسرای حضرت رضا(ع) موضوع بسیار مهمی است که مورد انتظار همگان است و به عنوان یک تکلیف از همه شما انتظار می‌رود تا کار به بهترین وجه انجام شود.

وی ادامه داد: این توقع کار را برای شما سخت و دشوار می‌کند، لذا ضروری است متخصص‌ترین و بهترین آشپزها در این مکان فعالیت داشته باشند تا با استفاده از بهترین ابزار و وسایل، بهترین غذا را طبخ و توزیع کنند، اگر تغییراتی در شیوه پخت و پز و جابه جایی میهمانسراها صورت می‌گیرد، برای این است که توجه و تاکید ما برای ارتقای کیفیت غذاست و در این زمینه نیز با تکیه بر تجربه متخصصان داخلی و خارجی تلاش می‌شود.

خاکسار قهرودی گفت: از منابع موقوفاتی در اختیار به بهترین وجه و با رعایت امانتداری و غبطه وقف استفاده کنید لذا موظف هستیم تا بهترین ابزار و متخصصان را برای این امر به خدمت بگیریم.

وی در پایان گفت: بدون شک خدمتگزاری در این آستان توفیق بزرگی است و درک آن شکر بزرگی را می‌طلبد، انجام کار دسته جمعی در گرو همدلی و همیاری تمامی مجموعه است و امیدواریم با تلاش و کوشش همه خادمان بتوانیم کار بهتری را با رضایت زائران و مسئولان، بویژه حضرت رضا(ع) انجام دهیم.

انتهای پیام/ش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.