رئیس دفتر رئیس جمهور در گفتگو با قدس آنلاین گفت:توییت دیروز ترامپ که مدعی شده بود ایرانی ها در هیچ جنگی برنده نشده‌اند اما در همه مذاکره‌ها پیروز بوده‌اند اعتراف او به شکست در سیاست فشار حداکثری است.

ترامپ  هم در مذاکره و هم در تحریم ایران شکست خورده است

محمود واعظی در پاسخ به این سوال که تحلیلش  از توییت جنجالی دیروز ترامپ که با واکنش گسترهد ایانی‌ها مواجه شد و این ادعا که ایرانی ها در هیچ جنگی شکست نخورهداند اما در همه مذاکره‌ها پیروز بوده اند چیست و او چه هدفی را از ایین عملیات رسانه‌ای و روانی دنبال می‌کند به خبرنگار قدس آنلاین گفت: ترامپ در همه تلاش‌هایش برای مذاکره با ایران و اقدامات صورت داده در چارچوب سیاست فشار حداکثری به منظور تخریب اقتصاد ایران با شکست مواجه شده است در حالی که او به روئسای کشورهای اروپایی گفته بود اگر یکی دو ماه با او همراهی کنند به هدفش( که شکستن مقاومت اران است) خواهد رسید.

رئیس دفتر رئیس جمهور افزود: الان بیش از یکسال از آن زمان می‌گذرد و اتفاق نیفتاده و او به هدفش نرسیده است. علاوه بر این هم در بازار ارز و هم در بازار کالای ما آرامش دوباره برقرار شده و نوسانات و شوک های گذشته دیگر وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه در ماه های اخیر افزایش قیمت ها متوقف و در برخی موارد سیر نزولی آنها نیز آغاز شده، تصریح کرد: البته ما اعتقاد داریم که با سیاستهای عرضه و تقاضا قیمت ها حتما باید پایین تر هم بیاید.

واعظی گفت: ترامپ دیگر مانده که چه کند و با کشوری روبروست که دیپلماسی او اثر گذار بوده و حرف برای گفتن دارد و این توییت نوعی عقب نشینی و این پسیام به متحدان اروپایی او بود که نمی‌توانم به آنچه گفته بودم عمل کند

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.