البرز- نمایندگانی از بازرگانی فدراسیون روسیه با حضور در فرودگاه ومنطقه ویژه اقتصادی پیام علاقه مندی خود را برای سرمایه گذاری این کشور اعلام کردند.

تمایل بازرگانان روسی برای سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی پیام

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام این هیات صبح امروز سه شنبه متشکل از رئیس و نمایندگان  بازرگانی فدراسیون روسیه و نمایندگانی از شرکت های سرمایه گذار آن کشور  بودند ضمن حضور در منطقه ویژه اقتصادی و بازدید از ظرفیت های موجود با مدیرعامل فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار مدیرعامل فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی ها و امکانات موجود منطقه گفت: در کنار فرصت های سرمایه گذاری موجود امکان فعالیت های اجرایی عمرانی و خدماتی نیز مهیا است.

نادر ثنا گو مطلق ادامه داد با نیازسنجی های صورت گرفته توسط خود شرکت های سرمایه گذار بازار فروش محصولات و تولیدات در کشور فراهم است و حتی امکان صادرات نیز به سایر کشورها وجود دارد.

مدیرعامل فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام نزدیک بودن به پایتخت را مزیت این منطقه دانست و گفت:این مزیت باعث شده بسیاری از واحدهای تولیدی و صنعتی و حتی برندها ی برتر کشور، استان البرز را برای فعالیت خود انتخاب کنند.

ثناگو با اشاره به امکان فعالیت در حوزه مونتاژ قطعات در منطقه اقتصادی پیام، گفت : منطقه ویژه اقتصادی  پیام آمادگی دارد در یک همکاری مشترک فرصت ایجاد کارخانه مونتاژ قطعات دستگاه های اتوبوس و همچنین کارگاه های تعمیرات هلی کوپتری را با سرمایه گذاران کشورروسیه فراهم سازد.

گفتنی است این هیات روسی که با هدف بررسی میدانی شرایط و امکانات و ظرفیت های موجود در منطقه ویژه اقتصادی پیام حضور یافته بودند از بخش های فرودگاهی، ترمینال و منطقه ویژه اقتصادی پیام بازدید وهمچنین علاقه مندی خود را جهت حضور وفعالیت در این منطقه اعلام کردند ومقرر شد مراحل قانونی و مکاتبات رسمی جهت ادامه همکاری ها تا انعقاد تفاهم نامه فی مابین پیگیری شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.