فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن مختلفی پنج‌شنبه و جمعه ۱۰ و ۱۱ مرداد ماه از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

«ویلایی‌ها» جمعه به شبکه دو می‌آیند

 قدس آنلاین: به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی «افق» به کارگردانی رسول ملاقلی‌پور ، پنج‌شنبه ۱۰ مرداد ماه ساعت ۲۳ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

داستان فیلم در مورد حمله نیروهای ایرانی به اسکله راداری الامیه عراق است.جهانبخش سلطانی، سیدجواد هاشمیف مهرزاد نوشیروانیف علی داروییان و حمید صالحین در فیلم سینمایی «افق» هنرنمایی کرده اند.

همچنین فیلم سینمایی «میهمانان غریب خاک» به کارگردانی سید محمد مختاری، جمعه ۱۱ مرداد ماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

سیروس تقی‌نژاد، شقایق رهبری، مریم بوبانی، میترا خواجه‌نیان و شیوا خسرومهر در فیلم سینمایی «میهمانان غریب خاک» هنرنمایی کرده‌اند.

شبکه دو سیما فیلم سینمایی «من ربات هستم» به کارگردانی الکس پرویاس، را پنج‌شنبه ۱۰ مرداد ماه ساعت ۱:۳۰ بامداد پخش می‌کند.

در این فیلم با بازی ویل اسمیت، بریدجت مویناهان و براس گرین وود خواهیم دید: دل اسپونر یک افسر پلیس است در زمانه ای که کنترل همه وسایل در دست روبات ها است دل اعتقادی به استفاده از روبات ها ندارد تا اینکه روبات ها سر به شورش می گذارند و درستی حرف دل اسپونر ثابت می شود و او شروع به مبارزه با روبات ها می کند ولی او نمی‌داند که .......

همچنین فیلم تلویزیونی «یکی مثل من» به کارگردانی سینا خزاعی فر، پنج‌شنبه ۱۰ مرداد ماه ساعت ۸ صبح از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «ویلایی‌ها» نیز به کارگردانی منیر قیدی، جمعه ۱۱ مرداد ماه ساعت ۱:۳۰ بامداد از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

طناز طباطبایی، پریناز ایزدیار، آناهیتا افشار، ثریا قاسمی و علی شادمان در فیلم سینمایی «ویلایی ها» ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم سینمایی «خداحافظ رفیق» به کارگردانی بهزاد بهزاد پور، پنج‌شنبه ۱۰ مرداد ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد. این شبکه فیلم سینمایی «نجات در آسمان خراش» به کارگردانی رابرت وان، را جمعه ۱۱ مرداد ماه ساعت ۱۰ دقیقه بامداد پخش می کند.

همچنین فیلم سینمایی «مهاجر» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا، جمعه ۱۱ مرداد ماه ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «مخمصه» به کارگردانی مایکل مان، پنج‌شنبه ۱۰ مرداد ماه ساعت ۱۰:۳۰ از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی آل پاچینو و رابرت دنیرو خواهیم دید: نیل مک‌کالی دزدی حرفه‌ای است که به همراه دو همدست خود دست به دزدی خطرناکی در یک بانک می‌زند و با ۱٫۶ میلیون دلار فرار می‌کند، اما یکی از نگهبانان در این جریان به دست آنها به قتل می‌رسد. آن‌ها سریعاً آن محل را ترک می‌کنند. وینسنت هانا یکی از برترین کاراگاهان وارد ماجرا می‌شود، وی با هوش و نبوغی که دارد سرنخ‌هایی را به دست می‌آورد که ...

همچنین فیلم سینمایی «پرنده کوچک خوشبختی» به کارگردانی پوران درخشنده، پنج‌شنبه ۱۰ مرداد ماه ساعت ۲۱ از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.

امین تارخ، هما روستا، جمیله شیخی و آزیتا لاچینی در فیلم سینمایی «پرنده کوچک خوشبختی» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

«سرپیکو» به کارگردانی سیدنی لومت، نیز جمعه ۱۱ مرداد ماه ساعت ۲۱ از شبکه چهار روی آنتن می‌رود.

شبکه پنج انیمیشن سینمایی «رالف خرابکار» به کارگردانی ریچ مور، را  پنج‌شنبه ۱۰ مرداد ماه ساعت ۱۳:۳۰ و فیلم سینمایی «بازگشت پاندا به خانه» به کارگردانی زانگ یو را، جمعه ۱۱ مرداد ماه ساعت ۸:۳۰ پخش خواهد کرد.

همچنین فیلم سینمایی «دور افتاده» به کارگردانی گرگ کودار، جمعه ۱۱ مرداد ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «مدار بسته» به کارگردانی ریزارد بوگاجسکی، جمعه ۱۱ مرداد ماه ساعت ۱۰ و  فیلم سینمایی «خدا نزدیک است» به کارگردانی علی وزیریان، جمعه ۱۱ مرداد ماه ساعت ۱۷ از شبکه افق پخش خواهد شد.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.